یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 268496

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی جدید خبر داد و افزود: هموطنان در استان فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان‌های رضوی و جنوبی این هشدار را جدی بگیرند.

هشدار جدی به شهروندان ۵ استان کشور

سلامت نیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی جدید خبر داد و افزود: هموطنان در استان فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان‌های رضوی و جنوبی این هشدار را جدی بگیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، احد وظیفه گفت: سامانه هم اکنون فعال است و جنوب استان‌های بوشهر، فارس، سیسان و بلوچستان و کرمان را در برگرفته است و در بسیاری از این نقاط و خلیج فارس شاهد رگبار و رعد و برق هستیم.

وی گفت: انتظار داریم در ارتفاعات شمالی استان خوزستان بارش‌ها شدت گیرد. در چابهار و بند جاسک بارندگی شدید پیش بینی شده و امکان سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد.

او افزود: امروز بعد از ظهر این سامانه خراسان رضوی و جنوبی را در برمی گیرد که در این مناطق نیز شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود. در استان کرمان و یزد نیز شاهد بارش باران و رگبار خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی تاکید کرد: در جنوب فارس، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، مناطق جنوبی خراسان رضوی و جنوبی امروز بعداز ظهر حجم بارش‌ها سنگین خواهد بود.

وظیفه گفت: توصیه می‌شود مردم و کشاورزان هشدار‌ها را جدی بگیرند و پیگیر اخبار هواشناسی باشند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha