رئیس کل سازمان نظام پزشکی در احکامی جداگانه «مسعود حبیبی» را به عنوان معاون پارلمانی و «اسماعیل ایدنی» را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.

معاون پارلمانی و مشاور عالی رئیس سازمان نظام پزشکی منصوب شدند

سلامت نیوز:رئیس کل سازمان نظام پزشکی در احکامی جداگانه «مسعود حبیبی» را به عنوان معاون پارلمانی و «اسماعیل ایدنی» را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمد رضا ظفر قندی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی در حکمی «مسعود حبیبی» را به عنوان معاون پارلمانی این سازمان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به تعهد و سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی و ضرورت برقراری تعامل مثبت و ارتباط مستمر سازمان نظام پزشکی با مجلس شورای اسلامی، جناب عالی را به عنوان معاون پارلمانی سازمان نظام پزشکی منصوب می‌کنم.

امیدوارم با برقراری ارتباط بهینه با نمایندگان مجلس و علی‌الخصوص کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هماهنگی لازم در جهت پیشبرد اهداف برنامه‌های سازمان نظام پزشکی تحصیل شود.

همچنین محمد رضا ظفر قندی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی در حکمی «اسماعیل ایدنی» را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به سوابق طولانی و تجربیات ارزشمند جناب‌ عالی در مناصب و ارکان سازمان نظام پزشکی و اشراف کامل به ضرورت‌ها و اهداف و برنامه‌های پیش‌روی این نهاد مدنی و صنفی، جناب‌ عالی را به عنوان مشاور عالی رئیس کل سازمان منصوب می‌کنم.

امیدوارم با توجه به اهداف و اجرای برنامه‌های اعلامی اینجانب در مجمع عمومی سازمان و استفاده از خرد جمعی در جهت ارتقاء عملکرد اجرائی سازمان و تقویت ارتباط عملکرد در شورای هماهنگی استانها از مشورت و نظرات جناب عالی بهره‌مند شوم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha