سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 268645

در پی انتشار اخباری مبنی بر وقوع سیل در اریبهشت‌ماه در بیشتر مناطق کشور، مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، این خبر را مردود دانست و گفت: تا دو هفته بعد انتظار بارش سنگینی در ایران نداریم.

بارش‌های سیل‌آسا در اردیبهشت دروغ است

سلامت نیوز:در پی انتشار اخباری مبنی بر وقوع سیل در اریبهشت‌ماه در بیشتر مناطق کشور، مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، این خبر را مردود دانست و گفت: تا دو هفته بعد انتظار بارش سنگینی در ایران نداریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،در فضای مجازی خبری در مورد اینکه در اردیبهشت‌ماه بارش‌های سنگین و سیل‌آسا بیشتر مناطق کشور را در برمی‌گیرد و شرایط خطرناکی را برای کشور رقم می‌زند، دست به دست می‌شود، در این باره احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و متاسفانه در چنین شرایطی برخی افراد قصد دارند با پخش این اخبار دروغین با روان مردم بازی کنند.

وی ادامه داد: این ادعا که در دهه اول اردیبهشت‌ماه بارش‌های سیل‌آسا خواهیم داشت، اصلاً صحت ندارد و تا دو هفته بعد «بارش سنگینی» در ایران نداریم و هیچ خطری متوجه مردم نیست.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پاسخ به این پرسش که دوره فعالیت سامانه بعدی بارشی چه زمانی خواهد بود، گفت: هفته بعد یک سامانه فعال خواهد بود که انتظار بارش‌های سنگینی از آن نداریم البته اطلاعات دقیق‌تر طی روزهای آینده منتشر می‌شود.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha