سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

یک کارشناس حوزه کار گفت: با وقوع سیل مناطق مسکونی و غیرمسکونی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و بنگاه‌های کوچک و بزرگ اقتصادی در شهرها و روستاها را ویران و فعالیت اقتصادی را مختل می‌کند، بنابراین چرخه اقتصاد کُند و متوقف می‌شود و بیکاری موقت را به دنبال خواهد داشت.

بیکاری موقت نتیجه سیل و بلایای طبیعی است

سلامت نیوز:یک کارشناس حوزه کار گفت: با وقوع سیل مناطق مسکونی و غیرمسکونی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و بنگاه‌های کوچک و بزرگ اقتصادی در شهرها و روستاها را ویران و فعالیت اقتصادی را مختل می‌کند، بنابراین چرخه اقتصاد کُند و متوقف می‌شود و بیکاری موقت را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ،علیرضا حیدری افزود: به‌طور طبیعی در کوتاه‌مدت با بیکاری‌های مقطعی روبه‌رو می‌شویم که ابعاد و تعداد آن قابل تخمین نیست. وی اظهار داشت: سیل در حوزه‌های مختلف هزینه‌های متعددی را برای کشور ایجاد کرده و در شرایط خاص سال 98 این هزینه‌ها بخشی از منابع بودجه کشور را می‌بلعد.

حیدری درباره راهکار مقابله با شرایط ایجاد شده گفت: اینکه چگونه از تهدیدها به‌عنوان فرصت استفاده کنیم به روش مدیریت ما مربوط می‌شود؛ مشکل بزرگ ما این است که نمی‌دانیم، نمی‌توانیم و تاکنون نیز مدیریت بحران نکرده‌ایم؛ اگر مدیریت بحران به شکل صحیح انجام می‌شد، می‌توانستیم امیدوار باشیم در آینده امکان استفاده از تهدیدها به نفع فرصت‌ها وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha