دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 26875

متخصصان تغذیه تاكید دارند كه اگر می‌خواهید از دل دردهای فریب دهنده احساس گرسنگی رهایی پیدا کنید، آرد گندم و بادام درختی بخورید.

سلامت نیوز : متخصصان تغذیه تاكید دارند كه اگر می‌خواهید از دل دردهای فریب دهنده احساس گرسنگی رهایی پیدا کنید، آرد گندم و بادام درختی بخورید.

به گزارش  ایسنا، خوردن آرد گندم و بادام، احساس سیری را در انسان افزایش می‌دهد و بنابراین باعث کم شدن تمایل به خوردن غذا و در نتیجه جلوگیری از پرخوری می‌شود.

دل‌دردی كه از احساس گرسنگی ناشی می‌شود ممکن است در هر فردی در زمان مختلفی از طول روز بروز كند اما به هر حال به سراغ هر کسی می‌آید و انسان را وادار به خوردن می‌کند. برای کسانی که قصد دارند وزن خود را کاهش دهند، گرفتار درد گرسنگی شدن، یک نگرانی جدی است.

به گزارش سایت اینترنتی هلت دی نیوز، پزشكان توصیه می‌كنند كه مصرف نشاسته‌هایی مثل آرد گندم که مدت بیشتری در دستگاه گوارش باقی می‌مانند تا هضم شوند، می‌تواند راه حل مفیدی برای این مشکل باشد.

بادام نیز از جمله میان وعده‌های مغذی است که می‌تواند مدت طولانی‌تری در شما احساس سیری ایجاد کند و بنابراین گزینه مناسبی از این نظر محسوب می‌شود.

این مقاله در مجله فناوری غذا منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha