نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بیکاری ۴۸ درصدی کردستان دستپخت عدم ایجاد فرصت های اشتغال پایدار است،گفت:کوله بری به طریق قاچاق توسط برخی از فارغ التحصیلان دکتری در جریان است زیرا هیچ نوع بستر اشتغال برای این افراد مهیا نیست.

بیکاری ۴۸ درصدی در کردستان دستپخت نبود فرصت های اشتغال پایدار

سلامت نیوز:نماینده  مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بیکاری ۴۸ درصدی کردستان دستپخت عدم ایجاد فرصت های اشتغال پایدار است،گفت:کوله بری به طریق قاچاق  توسط برخی از  فارغ التحصیلان دکتری در جریان است زیرا هیچ نوع  بستر اشتغال برای این افراد مهیا نیست.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، منصورمرادی درباره وضعیت بیکاری گسترده  در استان کردستان،گفت:  دولت باید در سال 98 فکر اساسی برای تولید اشتغال در کشور بکند زیرا زمانی که فرصت های اشتغال  برای  افراد جویای کار در جامعه  ایجاد نشود، بطور مسلم تولید کالاهای اساسی در کشور با کاهش روبرو می شود و در نتیجه این امر، تورم اقتصادی  در جامعه  رقم می خورد و این در حالی است که بسیاری از آسیب های  اجتماعی ریشه  دردل  بیکاری دارند.

 نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد:  تزریق اعتبارات  مناسب در  تولید محصولات دامی و صنایع تبدیلی  در حوزه کشاورزی راهکار اساسی برای  تنظیم نرخ گوشت و کالاهای اساسی کشاورزی در  کشور  تلقی می شود اما  متاسفانه ما در این بخش عملکرد مناسبی نداشته ایم زیرا ما شاهد  بودیم که نرخ  گوشت  به کیلویی 100 هزار تومان نیز ارتقا پیدا کرد.

48 درصد بیکاری تنها در  استان کردستان  وجود دارند

 وی ادامه داد: 48 درصد بیکاری تنها در  استان کردستان  وجود دارند زیرا صنایعی  تولیدی  کارآمدی  در استان کردستان وجودندارند که ما  انتظار داشته باشیم که  نرخ بیکاری در  استان  مذکورکاسته شود.

 نماینده مردم در مجلس  افزود: با افزایش نرخ بیکاری در کشور بطور حتم درآمد پایدار مردم با کاهش روبرو می شود که این  امر آسیب های  اجتماعی را در  برخواهد داشت.

نماینده مردم در  مجلس دهم با بیان اینکه افزایش تورم  در  جامعه  درقبال رشد  بیکاری بسیاری از جوانان را با مشکلات عدیده  ای اقتصادی روبرو کرده است  افزود: زمانی که نرخ بیکاری در  حوزه اشتغال افزایش پیدا کند  بطور  مسلم مشخص است که دولت در خلق تولید فرصتهای اشتغال موفق نبوده است.

بیکاری 48 درصدی کردستان دست پخت عدم ایجاد فرصتهای اشتغال پایدار

عضو کمیسیون  برنامه ، بودجه ومحاسبات مجلس  با بیان اینکه بیکاری 48 درصدی کردستان دست پخت عدم ایجاد فرصتهای اشتغال پایدار است یادآورشد: کوله بری به طریق قاچاق  توسط برخی  از  فارغ التحصیلان دکتری در جریان است زیرا هیچ نوع  بستر اشتغال برای این افراد مهیا نیست./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha