سلامت نیوز : نماینده كرمانشاه در مجلس گفت: گرد و غبار در استان‌های غربی كشور مشكلات شدیدی را به وجود آورده و سبب شده آمار مرگ و میر بیماران قلبی و عروقی و سالمندان در این استان‌ها افزایش یابد.

به گزارش فارس، جهانبخش امینی نماینده مردم كرمانشاه در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در تذكر آئین‌نامه‌ای در صحن علنی مجلس اظهار داشت: گرد و غبار در استان‌های غربی كشور مشكلات شدیدی را برای مردم، كشاورزان و دامداران به وجود آورده است و سبب شده آمار مرگ و میر بیماران قلبی و عروقی و سالمندان در این استان‌ها افزایش یابد.

وی افزود: از رئیس جمهور می‌خواهم برای این مشكل توصیه‌ای برای مردم غرب كشور داشته باشد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در این زمینه به مردم و ساكنان استان‌های غربی آموزش همگانی دهند.

سید‌شهاب‌الدین صدر نایب رئیس دوم مجلس كه در غیاب لاریجانی و ابوترابی ریاست ساعات پایانی صحن را به عهده داشت، در پاسخ به تذكر آئین‌نامه‌ای نماینده كرمانشاه اظهار داشت: امیدوارم دولت و وزارت بهداشت برای رفع این مشكل توجه كامل را به كار برند و این وزارتخانه برای آموزش همگانی به مردم این استان‌ها توجه كامل را داشته باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha