پس از وقوع سیل در پلدختر، سپاه پاسداران با تمام توان و امکانات برای کمک به مردم و پاکسازی شهر از گل و لای در منطقه حضور یافت. اینجا پلدختر است، شهری که در سیل اخیر بیشتر از همه شهر‌های استان آسیب دید؛ شاید باور کردنی نبود نیمی از شهر با گذشت بیش از ۱۵ روز از سیلاب همچنان درگیر سیل بود، گِل‌های به جا مانده از این سیلاب در کوچه، خیابان و خانه‌های این شهر، خودنمایی می‌کرد.

تحویل منازل پاکسازی شده از گل‌و‌لای به مردم

سلامت نیوز:پس از وقوع سیل در پلدختر، سپاه پاسداران با تمام توان و امکانات برای کمک به مردم و پاکسازی شهر از گل و لای در منطقه حضور یافت. اینجا پلدختر است، شهری که در سیل اخیر بیشتر از همه شهر‌های استان آسیب دید؛ شاید باور کردنی نبود نیمی از شهر با گذشت بیش از ۱۵ روز از سیلاب همچنان درگیر سیل بود، گِل‌های به جا مانده از این سیلاب در کوچه، خیابان و خانه‌های این شهر، خودنمایی می‌کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان آنلاین ،غم و رنج این حادثه سیل‌زدگان را آزار می‌داد، اما نیرو‌های جهادی، مردمی، سپاه و ارتش با عشق و ایثار برای زدودن غم و رنج سیل‌زدگان و یاری رساندن به آنان از همه جای ایران راهی این شهر شدند، اما در این بین سپاه پاسداران با تمام توان و امکانات برای کمک به مردم و پاکسازی شهر از گل و لای در منطقه حضور یافت و در نخستین گام با فعال کردن سپاه‌های استانی اقدام به پاکسازی شهر از گل و لای و پساب سیلاب کرد.

جهادگران سپاه از فرماندهان رده بالا تا پایین رده در کف میدان حضور یافتند و با فرماندهی مناسب در نخستین گام با تقسیم‌بندی مناطق سیل‌زده و حضور سپاه‌های استانی در هر منطقه، عملیات پاکسازی منازل و خیا‌بان‌ها از گل و لای آغاز شد.بعد از حدود ۱۵ روز عملیات پاکسازی به مرحله نهایی رسید و نیرو‌های سپاهی با امکانات پیشرفته اقدام به پاکسازی نهایی منازل شهروندان در پلدختر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha