دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 268977

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران طرح ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون (انواع دستفروشی) را که فرایند تصویب آن قبل از عید به اتمام رسید، از ارکان تقویت زیست شبانه در پایتخت دانست.

پیوند دستفروشی با زیست شبانه پایتخت

سلامت نیوز:کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران طرح ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون (انواع دستفروشی) را که فرایند تصویب آن قبل از عید به اتمام رسید، از ارکان تقویت زیست شبانه در پایتخت دانست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ،حجت نظری درباره اجرای طرح زیست شبانه در پایتخت اظهار کرد:‌ طرح ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون برای حمایت از حقوق شهروندان و نیز دستفروشان ارائه‌شد و این طرح با رسمیت‌دادن به مشاغل سیار از جمله دستفروشان و ون‌ها، فعالیت آنها را به نحوی ساماندهی می‌کند که سبب ایجاد مزاحمتی برای دیگر شهروندان نشود.

وی افزود: معتقدم اتفاقی که در ایام منتهی به نوروز رخ می‌دهد و بسیاری از معابر شهری در اختیار دستفروشان قرار می‌گیرد، اتفاق خوبی است. اما برای سایر ایام سال ساماندهی دستفروشان باید متفاوت باشد و با فضاهای مشخصی که از پیش در اختیار دستفروشان، ون‌ها و وانت‌ها قرار می‌گیرد، ‌بتوانیم مانع سد معبر شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha