رئیس سازمان اورژانس لرستان با اشاره به واژگونی اتوبوس زائران کوهدشتی در ۱۲ کیلومتری جاده بروجرد به دورود گفت : تا این لحظه آمار کشته شده‌های این حادثه مرگبار ۵ و تعداد مصدومان نیز ۳۳ نفر گزارش شده است.

واژگونی مرگبار اتوبوس در لرستان با ۳۸ کشته و زخمی

سلامت نیوز: رئیس سازمان اورژانس لرستان با اشاره به واژگونی اتوبوس زائران کوهدشتی در ۱۲ کیلومتری جاده بروجرد به دورود گفت : تا این لحظه آمار کشته شده‌های این حادثه مرگبار ۵ و تعداد مصدومان نیز ۳۳ نفر گزارش شده است.

به گزارش سلامت نیوز، حسن علی رفایی امشب در گفت‌وگو با فارس در خرم‌آباد، با اشاره به واژگونی اتوبوس زائران کوهدشتی اظهار کرد: متأسفانه ساعتی پیش اتوبوس حامل زائران کوهدشتی که از جمکران در حال بازگشت به شهر خود بودند در ۱۲ کیلومتری جاده بروجرد به دورود واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس لرستان به محض اطلاع ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۰ دستگاه آمبولانس را از شهرهای خرم‌آباد، بروجرد و دورود به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان اورژانس لرستان از کشته و زخمی شدن ۳۸ نفر از مسافران این اتوبوس خبر و ادامه داد: تا این لحظه آمار کشته شده‌های این حادثه مرگبار ۵ و تعداد مصدومان نیز ۳۳ نفر گزارش شده است.

رفایی بیان داشت: مصدومان این سانحه به بیمارستان ۷ تیر دورود جهت انجام فرآیند درمان منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha