سخنگوی اورژانس کشور گفت: با کاهش برودت هوا مراقب استفاده از وسایل گرمایشی باشید، زیرا عدم رعایت نکات ایمنی می‌تواند مرگ خاموش را به همراه داشته باشد.

مردم مراقب استفاده مجدد از وسایل گرمایشی باشند

سلامت نیوز: سخنگوی اورژانس کشور گفت: با کاهش برودت هوا مراقب استفاده از وسایل گرمایشی باشید، زیرا عدم رعایت نکات ایمنی می‌تواند مرگ خاموش را به همراه داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز، مجتبی خالدی در گفتگو با آنا گفت: با توجه به برودت هوا در روزهای اخیر و کاهش محسوس هوا در اکثر شهرهای کشور خصوصاً در شهرهای شمالی و شمال غرب کشور به مردم در این مناطق توصیه می‌شود در خصوص وسایل گرمایشی دقت کنند.

وی افزود: باید در استفاده از این وسایل دقت لازم را داشته باشید زیرا عدم رعایت نکات ایمنی می‌تواند مرگ‌آفرین باشد.

سخنگوی اورژانس کشور با تأکید بر اینکه در چند روز گذشته شاهد حوادثی بوده‌ایم که براثر استفاده نادرست از وسایل گرمایشی و وسایل گرمایشی غیراستاندارد رخ‌داده است، اضافه کرد: با شروع بهار و گرم شدن هوا بسیاری از افراد وسایل گرمایشی خود را خاموش کردند و دوباره با سرد شدن هوا این وسایل به خانه‌ها برگشت.

وی افزود: متأسفانه در استفاده دوباره از این وسایل دقت کمتری شده و حوادثی را در پی داشته است به همین دلیل توصیه می‌شود همان وسواسی که در شروع زمستان این وسایل را به راه انداختید در استفاده مجدد از آن‌ها به کار بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha