یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 269425

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی از بارش سه‌متری برف در دامنه‌های سهند و احتمال سیل در روزهای آینده خبر داد. محمدباقر هنر اظهار داشت: تمام مسیل‌ها و رودخانه‌های حادثه‌ساز استان برای لایروبی و آزادسازی حریم برای کاهش خطرات سیل شناسایی می‌شود.

احتمال سیل در آذربایجان‌شرقی در روزهای آینده

سلامت نیوز:مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی از بارش سه‌متری برف در دامنه‌های سهند و احتمال سیل در روزهای آینده خبر داد. محمدباقر هنر اظهار داشت: تمام مسیل‌ها و رودخانه‌های حادثه‌ساز استان برای لایروبی و آزادسازی حریم برای کاهش خطرات سیل شناسایی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ، وی از فرمانداران و بخشداران خواست برای تامین اعتبار محل‌های حادثه‌ساز که نیاز به لایروبی دارند به استانداری اعلام کنند. هنربر اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی وزارت کشور این محل‌ها لایروبی و حریم رودخانه‌های حادثه‌ساز آزادسازی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی، در ادامه از تلاش‌های صداوسیمای آذربایجان‌شرقی به‌خاطر اطلاع‌رسانی خوب و آگاه‌سازی مردم در بارندگی‌های اخیر قدردانی کرد. وی گفت: صداوسیما به‌عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی به وظیفه خود در ستاد بحران استان در ارتباط با آگاه‌سازی مردم و اطلاع موفق عمل کرده است.

هنربر گفت: با تلاش مسئولان ستاد بحران شهرستان‌ها سیلاب‌ها در استان به‌خوبی مدیریت شده و به‌خاطر بارندگی خوب برف در ارتفاعات استان و احتمال سیلاب در روزهای آینده، این ستاد همچنان آماده مدیریت حوادث احتمالی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha