سلامت نیوز : رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از ایجاد 300 پایگاه داوطلبان هلال‌احمر در ادارات كشور با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از طریق سازماندهی و بهره‌گیری از توان و مساعدت افراد و اقشار توانمند طی امسال خبر داد.

ماشاالله پورطلوعی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: سازمان داوطلبان هلال احمر در سال 89 بالغ بر 760 پایگاه داوطلبان در سراسر كشور ایجاد كرد تا بتواند با استفاده از توان توانمندان برای برطرف كردن نیاز نیازمندان گام بردارد.

وی افزود: در این راستا سازمان داوطلبان هلال احمر300 پایگاه جدید در سال 90 ایجاد می‌كند تا همزمان با راه‌اندازی 760 پایگاه داوطلبان و ارتقا سطح كارایی و آموزش این پایگا‌ها در سراسر كشور بتوانیم برای رفع مشكلات نیازمندان كشور برنامه‌های متعددی را اجرا كنیم.

پورطلوعی ادامه داد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در حال حاضر بیش از 330 پایگاه داوطلبان دیگر در شعب جمعیت هلال‌احمر در سراسر كشور دارد كه فعالیت‌های متعدد بشردوستانه، عمرانی، اهدای وام، همای رحمت و در نهایت كمك‌هایی برای آزاد سازی زندانیان را اجرا می‌كنند.

وی خاطرنشان كرد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به منظور احیا و تحقق اصل خدمات داوطلبانه با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از طریق سازماندهی و بهره‌گیری از توان و مساعدت افراد و اقشار توانمند خدمات متنوعی از جمله كمك به درمان بیماران محروم، حمایت از كودكان آسیب‌دیده و باقیمانده از حوادث و سوانح، كمك به آسیب‌دیدگان باقیمانده از زلزله، سیل و سایر بلایای طبیعی را ارائه می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha