سلامت نیوز : رئیس دانشگاه علوم‌پزشكی تهران گفت: 13 اردیبهشت نقشه علمی حوزه سلامت كشور در تالار ابن سینا دانشگاه علوم‌پزشكی تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش  فارس ، محمد باقر لاریجانی در چهارمین جشنواره آموزشی شهید مطهری كه امروز در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشكی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 13 اردیبهشت نقشه علمی حوزه سلامت كشور در تالار ابن سینا دانشگاه علوم‌پزشكی تهران رونمایی می‌شود.

وی گفت: این نقشه با انجام فعالیت چندساله به نتیجه رسید و سعی داریم در ماه‌های آتی در تمام دانشكده‌های علوم‌پزشكی، رونمایی شود.

لاریجانی به تبادل دانشجویان خارجی اشاره كرد و افزود: نحوه بازنگری و تبادل دانشجو در كشور ما به دلایل عدیده‌ای با كشورهای دیگر فرق دارد اما ما به دنبال این هستیم كه در عرصه پزشكی و در پردیس بین‌المللی این امر را ساماندهی كنیم؛ از این رو در دانشگاه‌های معتبر در حال نقد و بررسی هستیم و سعی داریم دانشجویان را در عرصه بین‌المللی تقویت كنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی تهران خاطرنشان كرد: سعی داریم در عرصه بین‌المللی دانشجوی خارجی بگیریم و با روش‌های مختلف آموزشی، مدارك مشترك ارائه كنیم.

وی گفت: در سال آتی قصد داریم روش‌های آموزشی جدید را به كار ببریم. وزارت بهداشت این قابلیت را دارد كه بازبینی پزشكان را مورد ارزیابی قرار دهد و ابعاد مختلف متد آموزشی را متحول كند همچنین به مدیریت آموزش پزشكی و اخلاق و شعور پزشكی در بحث آموزش، توجه‌ ویژه‌ای شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha