مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از افزایش کمک هزینه ازدواج فرزندان بازنشستگان به ۲۰ میلیون تومان خبر داد.

افزایش کمک هزینه ازدواج فرزندان بازنشستگان شهرداری تهران به ۲۰ میلیون تومان

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از افزایش کمک هزینه ازدواج فرزندان بازنشستگان به ۲۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، مهدی نادمی در ششمین همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران که با حضور شهردار تهران در محل دریاچه خلیج فارس برگزار شد، گفت: در سال ۱۳۹۷ از یکسو علیرغم تورمی که ایجاد شده بود و مشکلاتی که در تأمین خواروبار برای سبد کالایی بازنشستگان وجود داشت و از سوی دیگر بودجه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران تنها ۱۰ درصد رشد داشت، موفق شدیم با تلاش گسترده همکاران‌مان در این سازمان ، سبد کالایی بازنشستگان را بدون کاهش کیفی و کمی همانند سال‌های قبل تأمین کنیم.

وی افزود: سال گذشته مجموعه سبد کالایی که به بازنشستگان شهرداری تهران اهدا شد حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه در بر داشت که اگر عنایت ویژه شهردار تهران نبود قطعاً تأمین این سبد کالایی غیرممکن بود.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ در قالب خدمات سفر تعداد زیادی از بازنشستگان به شهرهای زیارتی سفر کردند و تعداد زیادی نیز با اخذ تخفیف ۵۰ درصد از خدمات رفاهی و گردشگری در شهرهای مختلف بهره بردند. همچنین در سال گذشته توانستیم پنجمین دوره المپیاد ورزشی ویژه بازنشستگان شهرداری تهران را برگزار کنیم و انشالله در پاییز امسال ششمین دوره را با شرکت فعال بازنشستگان و گستردگی تنوع رشته‌های ورزشی برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران تلاش برای کوچک سازی و سودآور کردن شرکت‌های تابعه شهرداری تهران را یکی دیگر از دستور کارهای این سازمان برای سال‌های آینده خواند و افزود: قطعاً در حوزه خدمات ورزشی با تعاملی که با سازمان ورزش شهرداری تهران ایجاد شده تلاش خواهیم کرد خدمات مناسب‌تری به مجموعه بازنشستگان شهرداری تهران ارائه کنیم. قطعاً در شش ماهه نخست سال جاری نخستین مجموعه ورزشی ویژه بازنشستگان شهرداری تهران افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای سال جاری قطعاً به سمت افزایش ارائه خدمات رفاهی غیر حضوری برای بازنشستگان شهرداری تهران حرکت خواهیم کرد و خدماتی همچون صدور دفترچه بیمه درمانی، درخواست سفر و … به صورت غیر حضوری ارائه خواهد شد. همچنین مبلغ تسهیلات ارائه شده به بازنشستگان در سال جاری از پنج میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان و همچنین کمک هزینه ازدواج فرزندان به ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha