یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 270049

رابطه جنسی واژینال چقدر باید طول بکشد؟ درمانگران جنسی می گویند که بین 7 تا 13 دقیقه "مطلوب" است.رابطه جنسی واژینال که 10 تا 30 دقیقه طول می کشد "بیش از حد طولانی" در نظر گرفته می شود.

طولانی تر شدن رابطه جنسی با ترفندهایی زنانه

تند و سریع انجام دادن کارها مسلما در بسیاری از بخش های زندگی شما کاربرد خوبی دارد ولی نه در رابطه جنسی. در واقع اگر رابطه جنسی شما با شوهرتان خیلی زود به اتمام برسد، سرخوردگی و عدم رضایتی که برای شما ایجاد می کند می تواند به ضرر هر دو طرف باشد.

رابطه جنسی سالم چقدر طول میکشد؟

اگر رابطه جنسی کمتر از 3 دقیقه طول بکشد، نیاز است از لحاظ بالینی با یک پزشک مشورت کنید. ماندن 3 تا 7 دقیقه "کافی و نرمال " است و 7 تا 13 دقیقه "مطلوب" است اما ماندن 10 تا 30 دقیقه "خیلی طولانی" محسوب میشود.

بیشتر بدانید : تکنیک هایی برای طولانی تر کردن رابطه جنسی

برای رابطه جنسی طولانی چه چیزی لازم است؟

خوشبختانه، راه‌حل‌های ساده ای وجود دارد که می‌توانند به شما در ایجاد ارتباط جنسی طولانی در مسیر درست کمک کند. روش هایی نظیر کاهش وزن و چربی بدن، عادات غذایی سالم ،خواب باکیفیت مناسبی و داشتن فشار خون و سلامت قلب از جمله این روش هاست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مایند بادی، بسیاری از ما از رابطه جنسی فقط می آموزیم که این موضوع برای مردان احساس خوبی دارد اما از پرداختن به لذت جنسی برای زنان باز می مانیم. فرهنگ ما زمان زیادی را صرف صحبت در مورد واژن یا لذت زنانه نمی کند، بنابراین حتی خود زنان نیز گاهی در مورد نحوه عملکرد اعضای بدن، احساس خوب در رختخواب و چگونگی ارگاسم در حین رابطه جنسی آگاه نیستند. در اینجا چند راه امتحان شده و واقعی برای بهتر کردن رابطه جنسی برای خانم ها، مستقیماً توسط یک درمانگر جنسی آورده شده است.

برای رابطه جنسی وقت صرف کنید

برای بهتر کردن رابطه جنسی برای زنان، محیطی ایجاد کنید که او بداند زمانی برای تمرکز و استراحت دارد. تمام حواس‌پرتی‌ها و مسئولیت‌ها، از جمله کار، کودکان، تلویزیون و هر گونه کار روزانه را حذف کنید. از قبل بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانید از او حمایت کنید تا بتواند برای یک یا دو ساعت (یا یک آخر هفته کامل) فقط روی خودش تمرکز کند.

از او حمایت کنید که بداند وقت دارد استراحت کند، فضایی را برای او در نظر بگیرید تا از رابطه جنسی لذت ببرد. عجله، حواس پرتی یا مزاحم بودن می تواند برای او آزاردهنده باشد و داشتن احساس خوبی را برای او سخت می کند. فراهم کردن تمام این شرایط به او نشان می دهد که شما نسبت به او حساس هستید و به شما کمک می کند فضایی ایجاد کنید که او بتواند عمیقاً در آن احساس آرامش کند.

به نیازهای او توجه کنید

مطمئناً ارگاسم احساس خوبی دارد. اما برخی از زنان ممکن است پس از ارگاسم احساس بی تفاوتی داشته باشند. برای برخی از زنان، ارگاسم به تنهایی بدون داشتن احساس عمیق لذت بخش نیست. سعی کنید تمام بدن او را طولانی و محکم لمس کنید تا خون در بدن او گردش کند. با استفاده از لمس محکم و طولانی بر روی تمام بدن او و دعوت از او به نفس کشیدن و آرامش، به او اجازه می دهید تا بفهمد که وقت کافی برای لذت بردن از سکس با شما را دارد.

نقاط خاص بدن را کشف کنید

مناطق مختلف تحریک پذیر بدن زن از جمله، گردن، شانه ها، پوست سر، گوش ها، شکم، داخل ران ها، داخل بازوها ، پشت، باسن و پاها را کاوش کنید. سعی کنید سرعت یا فشار را آزمایش کنید. لمس سطحی می تواند گاهی اوقات احساس خوبی داشته باشد اما برای دیگران آزار دهنده است. نشانه ها را دنبال کنید و به بازخورد او برای کمک به حرکت در بدنش توجه نمایید.

به او اجازه دهید نشان دهد که چه زمانی آماده است

همیشه وقتی صحبت از صمیمیت به میان می آید، به خصوص برای تماس با ناحیه تناسلی آمادگی را در نظر داشته باشید. به آرامی شروع کنید و سپس افزایش دهید. از یک روان کننده واژن با کیفیت استفاده کنید، زیرا انگشتان خشک روی اندام تناسلی احساس خوبی ندارند. از او بپرسید که چگونه دوست دارد او را لمس کنند، یا حتی از او بخواهید که نشان دهد.

طولانی تر شدن رابطه جنسی با ترفندهایی زنانه

بر روی کلیتوریس تمرکز کنید

تمرکز خود را روی فرج (لب های داخلی و خارجی) و کلیتوریس نگه دارید، نه واژن. اگر هر دوی شما علاقه مند به کمک به ارگاسم او هستید، روی تحریک کلیتوریس او تمرکز کنید. اکثر زنان برای رسیدن به ارگاسم به تحریک کلیتورال نیاز دارند و بیشتر زنان نمی توانند تنها از طریق تحریک واژن به ارگاسم برسند.

از ابزارهای جنسی استفاده کنید

اول، او را تشویق کنید تا آرام شود: این می تواند به او کمک کند تا در تجربه ارگاسم تسلیم شود. استفاده از یک ویبراتور خارجی قوی روی کلیتوریس می تواند به این روند کمک کند. اضافه کردن ابزارهای جنسی به عشق‌بازی شما فرصتی را برای او ایجاد می‌کند که بیشتر تحریک شود و در عین حال فشار روی شما برای اینکه تنها ارائه‌دهنده آن باشید کم می‌کند به خصوص اگر او سکس طولانی‌مدت را دوست داشته باشد. برخی از زنان می توانند قبل از اینکه حتی به ارگاسم فکر کنند، یک ساعت یا بیشتر معاشقه کنند و افزایش لذت معاشقه می تواند از هر ارگاسمی بیشتر باشد.

رابطه جنسی تانتریک را کشف کنید

رابطه جنسی تانتریک در مورد عشق ورزی آرام است که بر ایجاد یک ارتباط عمیق و صمیمی بین عاشقان تأکید دارد. بسیاری از زنان از این رویکرد آهسته تر و جامع تر لذت می برند. در اینجا راهنمای کامل ما در مورد رابطه جنسی تانتریک ، به علاوه نحوه انجام ماساژ یونی تانتریک (معروف به ماساژ واژن با احساس بالا) است.

حتی اگر ماساژ تانترا (ماساژ واژن) هدف شما نیست، ایجاد یک ارتباط عاطفی در طول رابطه جنسی را در اولویت قرار دهید .

طولانی تر شدن رابطه جنسی با ترفندهایی زنانه

از او بخواهید تا در این فرآیند شرکت کند

سوال بپرسید و او را تشویق کنید تا خودش، نیازها و تمایلات جنسی اش را بیان کند. گاهی اوقات این ترکیب درستی از زمان، آرامش و تکنیک است که روش های نهایی را برای رضایت عمیق و شاداب ارائه می دهد.

پیشنهاد معاشقه برای طولانی تر شدن رابطه جنسی

قبل از شروع رابطه جنسی می توانید از لمس و ماساژ اندام های جنسی لذت ببرید. به شوهرتان بگویید که می خواهید او شما را هنگام لمس بدنتان نگاه کند، از او بخواهید فانتزیهای خودش را در این مورد به شما بگوید و بدون خجالت و با افزودن عشوه و حرکات تحریک کننده فانتزیهای او را برایش انجام دهید، مسلما استقبال خواهد کرد. این کار به شما هم کمک می کند از نظر جنسی برانگیخته شده و به ارگاسم نزدیک تر شوید و بنابراین زمانی که وارد رابطه جنسی می شوید هر دوی شما برانگیختگی کافی را خواهید داشت.

از سویی دیگر اگر شوهر شما دچار زود انزالی است می توانید از او بخواهید با انجام رابطه دهانی، یا لمس نقاط حسای بدن شما و ماساژ جنسی، شما را از نظر جسمی برای رابطه آماده کند. این لمس و تحریک اندام های جنسی را می تواند در زمان رابطه دخولی هم انجام دهد تا شما زودتر به ارگاسم برسید و زود انزالی او کمتر به چشم بیاید.


استفاده از حلقه آلت برای طولانی تر شدن رابطه جنسی

حلقه آلت را معمولا در انتهای آلت تناسلی دور آلت یا بیضه ها یا هر دو قرار می دهند. فشاری که به ناحیه پایه آلت تناسلی مردان وارد می شود ، جربان خون را محدود می کند. بنابراین می توانید رسیدن به ارگاسم او را به تاخیر بیندازید و به حفظ بیشتر نعوظ او کمک کنید.


استفاده از تکنیک فشار برای طولانی تر شدن رابطه جنسی

زمانی که شوهرتان احساس می کند نزدیک رسیدن به ارگاسم است از او بخواهید آلتش را از واژن خارج نموده و سر آلت تناسلی او را فشار دهید. نیاز به فشار خیلی شدید نیست. ولی درست قبل از این که او احساس تخلیه شدن کند ، دست از رابطه کشیده و با انگشت شصت و اشاره خود سر آلت تناسلی اش را بفشارید. فشردن می تواند به عقب رفتن مایع منی کمک کند بنابراین می توانید مدت زمان رابطه جنسی را طولانی تر کنید.

تغییر پوزیشن برای طولانی تر شدن رابطه جنسی

اغلب مردان متوجه نزدیک شدن زمان ارگاسم خود می شوند، می توانید از او بخواهید زمانی که احساس می کند نزدیک به ارگاسم شدن است، مکث نموده و پوزیشن خود را تغییر دهید.

شما خودتان هم اگر دقت کنید می توانید متوجه نزدیک شدن او به ارگاسم شوید، بیضه های او سفت تر شده و به بالا کشیده می شوند که به وضوح نشان دهنده نزدیک شدن به زمان ارگاسم است. زمانی که یک مرد نزدیک به ارگاسم است دچار دو بار انقباض می شود که هر انقباض حدود 0.8 ثانیه با هم فاصله دارد. در این هنگام حرکات سریعتر و ریتم مشخص می تواند او را به ارگاسم برساند بنابراین کاهش سرعت یا تغییر ریتم می تواند ا رگاسم مردان را به تاخیر بیندازد.

ممکن است لازم باشد آزمایش کنید که چه کاری برای شما بهتر است، مثلا پوزیشن زن رو به شما کمک می کند ارگاسمتان را راحت تر کنترل کنید.

بیشتر بدانید : چگونه می توان مدت زمان رابطه ی جنسی را افزایش داد؟


برای طولانی تر شدن رابطه جنسی کمی توقف موقتی داشته باشید

هیچ کسی نگفته است که شما مجبورید تمام زمان رابطه جنسی را سخت و سریع تلاش کنید، استفاده از تکنیک توقف و شروع مجدد می تواند به طولانی تر شدن زمان رابطه شما کمک کند. می توانید بعد از مدتی آلت خود را از واژن بیرون آورده و مشغول بوسیدن یا لمس بدن همسرتان شوید تا از هیجانتان کاسته شود. این کار باعث می شود بتوانید مدت زمان طولانی تری نعوظ داشته باشید و در نتیجه رضایت مندی شما از رابطه جنسی افزایش پیدا کند.

انجام تمرینات کف لگن برای طولانی تر شدن رابطه جنسی

تمرینات کف لگن یا ورزش کگل فقط برای خانم ها نیست مردان هم می توانند از فواید آن استفاده کنند و شاهد تغییرات بزرگی در اتاق خوابشان باشند. در مطالعه سوئدی که سال 2014 انجام شد مردانی که چند ماه ورزش های کف لگن را انجام می دادند توانایی کنترل انزال زودرسشان را بدست آوردند. مشکل انزال زودرس در این مردان همیشگی بود. این نتیجه باید شما را برای انجام ورزش های کگل تشویق کند. شما می توانید حتی پشت میز کارتان در حین انجام دادن کار ورزش های کگل را انجام دهید. با منقبض کردن روزانه عضلات ناحیه تناسلی در کف لگن می توانید تغییر بزرگی در توانایی جنسی خود ایجاد کنید.

رابطه جنسی را ادامه دهید

فقط به این دلیل که شوهرتان به ارگاسم رسیده دلیل نمی شود رابطه جنسی را متوقف کنید. شما می توانید به معاشقه ادامه دهید تا دوباره نعوظش را بدست آوردن و مطمئن باشید که در بار دوم و سوم نعوظ او طولانی تر از بار قبل خواهد بود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    0 2
    سایت خوبی دارین
  • M m IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 0
    بسیارعالی
  • Majid IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    هر چه رابطه جنسی طولانی تر بشه لذت بیشتری هر دو طرف احساس میکنن مخصوصا خانم ها