سلامت نیوز : دومین همایش انجمن ژنتیك پزشكی ایران 30 تا 31 خرداد ماه توسط انجمن ژنتیك پزشكی ایران در سالن اصلی مركز همایش‌های بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دكتر سعیدرضا غفاری رییس انجمن ژنتیك پزشكی ایران گفت: این همایش كه با همكاری محققین، دانشمندان فعال و دانشجویان در زمینه ژنتیك پزشكی و بیوتكنولوژی برگزار می‌شود آخرین دستاوردهای پایه و كاربردی عرضه می‌شود.

وی گفت: از جمله موضوعات این همایش ژنتیك باروری و سقط مكرر، تشخیص قبل از تولد و قبل از لانه گزینی بیماریهای ژنتیكی، تكنیك‌های جدید تشخیص بیماریهای ژنتیكی، ژنتیك سرطان، تازه‌های ژنتیك بالینی، ملاحظات و چالش‌های اخلاقی در ژنتیك و نظام سلامتی و ژنتیك می‌باشد كه در ایام همایش به آن پرداخته می‌شود.

رییس انجمن ژنتیك پزشكی ایران گفت: این همایش توسط انجمن ژنتیك پزشكی ایران و با همكاری مركز جامع ژنتیك دانشگاه علوم پزشكی تهران و مركز بهداشت باروری ولیعصر برگزار می‌شود كه علاقمندان جهت كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.medgencongress.com مراجعه و یا با شماره تلفن 665657996 تماس حاصل فرمایند.

وی در پایان گفت: از برنامه‌های جانبی همایش برگزاری و كارگاههایی با موضوعات sequencing,Fragment anatysis,progeny و MLPA دو روز بعد از همایش كه در مركز جامع ژنتیك برگزار و همچنین كارگاه و سمپوزیوم‌هایی در ایام همایش برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha