سلامت نیوز :مدیركل بهزیستی استان تهران با تكذیب خبری كه انجمن كودكان مبنی بر اینكه هانیه را آنها پیدا كرده و به بیمارستان منتقل كردند، گفت: بهزیستی فقط از طریق اقوام ناپدری هانیه، او را پیدا كرده بود.

علی محمد قادری در گفت‌وگو با فارس  با اشاره به اینكه تمام تمهیدات لازم برای درمان هانیه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: وی هم‌اكنون در یك اتاق خصوصی بستری است و یك تیم پزشكی مجرب از وی مراقبت‌های ویژه را انجام می‌دهند.

وی تصریح كرد: علاوه بر همكاری پرسنل و كادر پزشكی بیمارستان حضرت رسول (ص)، یك گروه از كادر پزشكی بیمارستان مطهری نیز برای درمان سوختگی‌های وی در بیمارستان حاضر هستند.

قادری افزود: در ابتدا بدن هانیه دچار 40 درصد سوختگی بود كه به تدریج این سوختگی ها رو به بهبود رفته است، ضمن اینكه دست وی نیز عمل جراحی شده است و در آینده نیز اقدامات ارتوپدی برای وی انجام خواهد شد.

مدیركل بهزیستی استان تهران تأكید كرد: هانیه از طریق اورژانس اجتماعی بهزیستی به بیمارستان منتقل شد و هیچ نهاد و NGO از وی اطلاع نداشت و فقط اورژانس اجتماعی بهزیستی وی را از طریق اقوام ناپدریش پیدا كرد و به بیمارستان منتقل كرد.

وی ادامه داد: انجمن دفاع از كودكان به هیچ عنوان در حمایت از هانیه اقدامی نكرده است و اینكه در برخی از رسانه‌ها اشاره شده است توسط این انجمن پیدا شده، كذب است زیرا هانیه از طریق اقوام ناپدریش (عمه و مادربزرگش) پیدا و به بیمارستان منتقل شده است.

مدیركل بهزیستی استان تهران در پاسخ به این پرسش كه آیا سازمان بهزیستی در خصوص مشكلات هانیه و كودك آزاری از سوی ناپدریش به دادسرا احضار شده است، گفت: هنوز برگه‌ای در این خصوص به دست سازمان نرسیده است.

وی افزود: تنها برخی از پرسنل و مددكاران سازمان بهزیستی اجازه دیدار از هانیه را دارند و مادر وی نیز از طریق تلفن با هانیه ارتباط دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha