رئیس کلانتری 209 پایانه غرب تهران از کشف محموله پودر و قرص بدنسازی از انبارهای تعاونی های ترمینال غرب خبر داد. سرگرد سلیمانی مقدم در تشریح این خبر، گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که تعدادی کالا و بسته های مشکوک به انبارهای تعاونی‌های ترمینال سپرده شده که تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع اعزام و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که این کالاها قاچاق بوده و فاقد مجوز های گمرکی هستند.

کشف محموله‌های قرص و پودر بدنسازی از انبارهای ترمینال غرب تهران

سلامت نیوز:رئیس کلانتری 209 پایانه غرب تهران از کشف محموله پودر و قرص بدنسازی از انبارهای تعاونی های ترمینال غرب خبر داد. سرگرد سلیمانی مقدم در تشریح این خبر، گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که تعدادی کالا و بسته های مشکوک به انبارهای تعاونی‌های ترمینال سپرده شده که تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع اعزام و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که این کالاها قاچاق بوده و فاقد مجوز های گمرکی هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،وی با اشاره به اینکه در بررسی های پلیسی، اطلاعاتی از مالک یا مالکان این اموال به دست نیامد، عنوان کرد: در بازرسی تکمیلی از انباری های پایانه غرب 34 کیسه پودر بدنسازی و 27 قوطی قرص های بدنسازی کشف شد.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس کلانتری 209 پایانه غرب افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند که تحویل پلیس آگاهی پایتخت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha