شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 270530

سیل گرچه در بسیاری از مناطق فروکش کرده و همزمان از صدر خبرهای کشور هم پایین آمده اما تبعات آن در برخی از نقاط همچنان ادامه دارد، یکی از این نقاط مرزها هستند که به گفته فرمانده مرزبانی ناجا ۴۰ میلیارد تومان خسارت به آن وارد شده است.

سلامت نیوز:سیل گرچه در بسیاری از مناطق فروکش کرده و همزمان از صدر خبرهای کشور هم پایین آمده اما تبعات آن در برخی از نقاط همچنان ادامه دارد، یکی از این نقاط مرزها هستند که به گفته فرمانده مرزبانی ناجا ۴۰ میلیارد تومان خسارت به آن وارد شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، سردار قاسم رضایی درباره خساراتی که سیل به مرزبانی وارد کرده است، گفت: سیل اخیر بخشی از زیرساخت‌های مرزبانی در استان خوزستان را تخریب کرده است.

وی قطع شدن برق و آسیب به برخی از راه‌ها را از جمله این خسارات برشمرد و افزود: سیل به حدود ۱۲ پاسگاه مرزبانی خساراتی وارد کرده و به بخش‌هایی از آنها آسیب زده که لازم است بازسازی شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه حضور مرزبانان و حراست از مرزها تحت هر شرایطی ادامه دارد، اظهارکرد: علیرغم آنکه برخی از پست‌های مرزبانی ما در میان آب ناشی از سیل مانده، اما مرزبانان ما در پست‌های خود مستقر هستند و علاوه بر آن از طریق هوایی و شناوری نیز پایش ها و گشت زنی‌های مرزی در نقاطی که آبگرفتگی وجود دارد، در حال انجام است.

رضایی درباره اینکه تا چه زمانی این وضعیت وجود دارد، نیز گفت: ادامه این وضعیت به زمان فروکش کردن آب و تخلیه آن بستگی دارد. ما از طریق وزارت کشور، استانداری، ستادکل نیروهای مسلح و امکانات خودمان پیگیر جبران خسارات و حل مشکل هستیم.

وی درباره خسارات سیل به تأسیسات و امکانات مرزبانی نیز گفت: برآوردهای ما حاکی از آن است که سیل اخیر حدود ۴۰ میلیارد تومان به مرزبانی خسارت زده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha