شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

دو برادر که بر اثر اختلافات خانوادگی اقدام به قتل ۲ خواهر خود کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند. سرهنگ عبدالله فاتحی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان در این‌باره گفت: «عصر چهارشنبه در ناحیه منفصل نایسر دو برادر با دو خواهر خود درگیر شدند که این درگیری منجر به قتل ٢نفر شد.

دو خواهر به دست برادرانشان کشته شدند

سلامت نیوز: دو برادر که بر اثر اختلافات خانوادگی اقدام به قتل ۲ خواهر خود کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند. سرهنگ عبدالله فاتحی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان در این‌باره گفت: «عصر چهارشنبه در ناحیه منفصل نایسر دو برادر با دو خواهر خود درگیر شدند که این درگیری منجر به قتل ٢نفر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شهروند، قاتل که برادر مقتولان است، پس از دستگیری اعتراف کرد یکی از آنها را خفه کرده و دیگری را با ضربات چاقو به قتل رسانده است. پس از تماس همسایه‌ها با پلیس ١١٠ بلافاصله ماموران کلانتری ١٨ ناحیه منفصل شهری نایسر در محل حاضر شدند و پس از بازسازی صحنه، یک برادر را به اتهام قتل و دیگری به جرم مشارکت در قتل دستگیر کردند.

این قتل عصر دیروز رخ داد و قاتل با اعتراف به قتل علت آن را اختلافات خانوادگی و مشاجره لفظی میان خود و خواهران ٣٤ و ٢٢ساله‌اش اعلام کرد.» سرهنگ فاتحی با بیان این‌که تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد، تأکید کرد: «با حضور قاضی کشیک و بازسازی صحنه جرم این دو برادر با حکم قاضی روانه زندان شدند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha