مادر هانیه و شوهر معتادش که به اتهام آزار هانیه بازداشت شده‌اند، با یکدیگر مواجه خواهند شد تا ابعاد پنهان این پرونده فاش شود.

روزنامه جام جم نوشت:
سلامت نیوز :مادر هانیه و شوهر معتادش که به اتهام آزار هانیه بازداشت شده‌اند، با یکدیگر مواجه خواهند شد تا ابعاد پنهان این پرونده فاش شود.  روزهای پایانی فروردین‌ماه دختری به نام هانیه که از سوی ناپدری معتادش شکنجه شده بود، با تلاش پزشکان بیمارستان رسول اکرم (ص) نجات یافت. در پی این حادثه، مرد معتاد و مادر این کودک که هر دو اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارند، دستگیر شدند و تحقیق از آنها در شعبه 5 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه‌29 تهران آغاز شد.

متهم: مادر هانیه با من همدست است
حمید ـ مرد معتاد ـ در نخستین جلسه بازجویی به بازپرس آذرتاش گفت: سال‌هاست هروئین مصرف می‌کنم، از 8 ماه پیش با خانواده هانیه آشنا شدم که در یک خرابه زندگی می‌کردند ، من به آنها غذا می‌دادم. 4 ماه پس از مرگ پدر هانیه، مادر او را صیغه کردم و زندگی 3 نفره‌مان شروع شد. چند روز پیش از حادثه به خاطر مصرف نکردن مواد، از حالت عادی خارج شدم؛ دروغ‌ها و شیطنت‌های هانیه هم خسته‌ام کرد و من او را کتک زدم. آن شب، پس از مصرف شیشه و مشاجره با مادر هانیه، ابتدا چند سیلی به صورت این کودک زدم و بعد با سیخ کباب کتکش زدم که بی‌هوش شد. مادر هانیه نیز دخترش را تنبیه می‌کرد و او را شکنجه می‌داد. من هم به تحریک او، دختر خردسال را کتک زدم. شکستن دست‌های هانیه کار من نبود؛ او بر اثر افتادن روی زمین آسیب دید.

انکار مادر به شکنجه کودک
در حالی که متهم این ادعاها را بیان می‌کرد، روز دوشنبه مادر این کودک در شعبه 5 بازپرسی دادسرای ناحیه 29 تهران بازجویی شد و گفت: حمید ـ مرد معتاد ـ عصبی بود و همیشه من و کودکم را کتک می‌زد. از 2 ماه پیش، بدرفتاری‌های حمید شروع شد و بی‌دلیل دخترم را کتک می‌زد و شکنجه‌اش می‌داد. عصر روز حادثه به خانه مادرشوهرم رفتم و وقتی بازگشتم هانیه را دیدم که بدحال روی زمین افتاده بود و گریه می‌کرد.شوهرم با سیخ داغ، بدن و دست‌هایش را سوزانده و شکسته بود و بعد مرا هم کتک زد.

در‌پی‌این اظهارات، مرد معتاد به اتهام کودک‌آزاری و مادر کودک به اتهام معاونت در کودک‌آزاری در‌حالی روانه زندان شده‌اند که اظهارات متناقضی را در ارتباط با این حادثه بیان کرده‌اند.به این ترتیب قرار است اوایل هفته آینده 2 متهم پرونده در مواجهه حضوری با یکدیگر قرار گیرند تا ابعاد پنهان این کودک‌آزاری مشخص شود. در این ارتباط روز گذشته، انجمن حمایت از کودکان و نوجوانان از زن معتاد و شوهرش به‌اتهام کودک‌آزاری در دادسرای فوق شکایت کرده و‌خواستار مجازات آنها شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha