مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مجموع حقوق بازنشستگان امسال رشد 24 تا 40 درصدی می یابد؛ بنابراین حقوق پایین ترین گروه های شغلی تحت پوشش با 30 سال خدمت به 20 میلیون و 985 هزار و 880 ریال خواهد رسید.

مجموع حقوق بازنشستگان 24 تا 40 درصد افزایش می یابد

سلامت نیوز:  مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مجموع حقوق بازنشستگان امسال رشد 24 تا 40 درصدی می یابد؛ بنابراین حقوق پایین ترین گروه های شغلی تحت پوشش با 30 سال خدمت به 20 میلیون و 985 هزار و 880 ریال خواهد رسید.



به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا ، سیدمیعاد صالحی درباره جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1398 افزود: با ابلاغ جداول همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و موظفان صندوق بازنشستگی کشوری از سوی سازمان برنامه و بودجه، این سازمان متعهد به تخصیص 12هزار و 250 میلیارد تومان بابت افزایش سنواتی و همسان‌سازی برای امسال شده است.


به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری،وی با بیان اینکه افزایش حقوق ها ناشی از دو بخش افزایش سنواتی و همچنین همسان سازی است، ادامه داد: افزایش سنواتی حقوق ها برابر با 18 درصد است، البته این افزایش به نحوی است که از 440 هزار تومان کمتر نباشد.


صالحی تصریح کرد: علاوه بر افزایش سنواتی، مبلغی نیز بابت همسان سازی به حقوق بازنشستگان اضافه شده است.
بر اساس اعلام پیشتر صندوق بازنشستکی کشوری احکام سال 1398 بازنشستگان تحت پوشش این صندوق صادر شده و روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha