سلامت نیوز :  نماینده آمریكا در سازمان ملل در جلسه محرمانه شورای امنیت، از افزایش تجاوزهای جنسی و ترویج استفاده از داروی محرك توانایی جنسی، توسط نیروهای وابسته به حاكم سركوبگر رژیم لیبی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی "ام‌.اس.‌ان‌.بی‌.سی "، بر اساس اعلام چند تن از دیپلمات‌های آمریكایی شركت‌كننده در جلسه محرمانه روز گذشته شورای امنیت در رابطه با بحران لیبی، "سوزان رایس "، نماینده آمریكا در شورای امنیت، روز گذشته در جلسه محرمانه‌ای كه در رابطه با بحران لیبی برگزار شد، در متن گزارش خود از افزایش تجاوز جنسی حامیان رژیم "معمر قذافی "، حاكم سركوبگر لیبی، خبر داد.

یكی از دیپلمات‌های حاضر در این جلسه محرمانه كه نامی از وی برده نشده است، اعلام كرد: رایس در شرایطی ادعای افزایش تجاوز جنسی حامیان قذافی، كه برای اولین بار توسط یك روزنامه انگلیسی گزارش شد، را در این جلسه مطرح كرد كه هیچكس پاسخگو نبود.

دیپلمات‌های حاضر در این جلسه اعلام كردند: اگر ادعای ترویج استفاده از داروهای محرك توانایی جنسی توسط نیروهای حامی قذافی صحت داشته باشد، نشان‌دهنده این است كه فرماندهان نیروهای حامی حاكم لیبی برای ایجاد وحشت میان جمعیت مناطقی كه به پشتیبانی از انقلابیون لیبیائی می‌پردازند، نیروهای خود را به استفاده از این دارو ترغیب می‌كنند كه این موضوع یك جنایت جنگی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha