جسد راننده ای که ساعت سه و 30 دقیقه بامداد امروز شنبه در اتوبان خلیج فارس خوزستان به علت تصادف فوت کرده تا ساعت 10 و 15 دقیقه همچنان در این مکان رها شده و هیچکس حاضر به انتقال آن نیست.

سلامت نیوز : جسد راننده ای که ساعت سه و 30 دقیقه بامداد امروز شنبه در اتوبان خلیج فارس خوزستان به علت تصادف فوت کرده تا ساعت 10 و 15 دقیقه همچنان در این مکان رها شده و هیچکس حاضر به انتقال آن نیست.
به گزارش مهر در اهواز، یک راننده کامیون جمعه شب به دلیل نامعلوم تصادف می کند و در حالیکه هنوز هوشیاری خود را حفظ کرده بود به برخی دوستان خود زنگ می زند و اعلام می کند که وضع وی بسیار وخیم است.

دوستان وی در همان زمان پیگیر کار می شوند ولی راننده فوت می کند. مشکل بعد از آن حادث شد زیرا هیچ سازمانی حاضر نیست جسد وی را منتقل کند.

یکی از دوستان متوفی که بر سرجسد وی حاضر شده بود اعلام کرد: در تماس با اورژانس 115 آنها اعلام کردند ما نعش کش نیستیم و کسی را منتقل می کنیم که زنده است.

وی افزود: در تماس با 110 نیز آنها اعلام کردند این موضوع در حیطه وظایف ما نیست و باید با شهرداری اهواز تماس بگیرید. شهرداری هم سازمان بهشت آباد را معرفی کرد ولی آنها نیز اعلام کردند که محدوده وظایف ما در 30 کیلومتری شهر است و این جنازه در مکانی است که ما توانایی انجام این ماموریت را نداریم.
 
این راننده در پاسخ به این سئوال که چرا خود شما به عنوان همکار کار انتقال جسد را انجام نمی دهید گفت: ما می ترسیم فوت وی گردنمان بیفتد.

این راننده فوت شده اهل منطقه ای در جاده بوشهر به بندرعباس است و خانواده وی به علت دوری راه هنوز بر سر جسد وی حاضر نشده اند.

تمام این شرایط باعث شده که این جسد همچنان (تا لحظه انتشار خبر) در اتوبان خلیج فارس که شهرهای اهواز را به بندر ماهشهر و بندر امام (ره) متصل می کند رها شده باشد.

این جاده به علت ترانزیتی بودن همواره شاهد تصادفاتی است که جا دارد مسئولان به حال چنین حوادثی نیز فکری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha