دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 271392

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 101 خانوار در 12 روستای درگیر سیلاب شهرستان های سراوان، سرباز، فنوج و ایرانشهر در چادرهای امدادی جمعیت هلال احمر اسکان امن داده شدند.

12 روستای سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب است

سلامت نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 101 خانوار در 12 روستای درگیر سیلاب شهرستان های سراوان، سرباز، فنوج و ایرانشهر در چادرهای امدادی جمعیت هلال احمر اسکان امن داده شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ،رسول راشکی اظهار کرد: همزمان با بروز بارندگی رگباری در سیستان و بلوچستان نیروهای امدادی در آماده باش کامل قرار گرفتند.


وی ادامه داد: اکنون 25 تیم عملیاتی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان خدمات رسانی می کند.مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: توزیع 27 تخته چادر امدادی، 36 تخته موکت و 38 تخته پتو به همراه مواد غذایی از جمله خدمات این جمعیت در کمک به مردم درگیر سیلاب جنوب استان بوده است.


وی امداد رسانی به 110 آسیب دیده را از دیگر اقدام های اعضای جمعیت هلال احمر در این مدت عنوان کرد.مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از تداوم فعالیت توده های همرفتی در استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین الگوهای پیش یابی و مدل های جوی، همچنان در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار باران همراه با تندر، وزش باد شدید موقت، احتمال آذرخش و بارش تگرگ در برخی نقاط استان رخ می دهد.


محسن حیدری بیان کرد: این سامانه امروز در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان فعال است.ی ادامه داد: بارش ها، سبب آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن ناگهانی و موقتی مسیل ها در جنوب استان و طغیان برخی رودخانه های فصلی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha