‌نوزادی که درون کیسه زباله در شهر بندرعباس رها شده بود، توسط مأموران کلانتری به یکی از بیمارستان های سطح شهر تحویل داده شد.

سرنوشت نوزاد درون کیسه زباله در بندرعباس به کجا رسید

سلامت نیوز:‌نوزادی که درون کیسه زباله در شهر بندرعباس رها شده بود، توسط مأموران کلانتری به یکی از بیمارستان های سطح شهر تحویل داده شد.

‌به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان درباره نوزادی که روز گذشته پیدا شده است، توضیحاتی داد.

غلامحسین رازمند در این باره اظهار کرد: این نوزاد دختر ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در گلشهر بندرعباس درون کیسه زباله توسط یکی از شهروندان پیدا می‌شود که گزارش آن به اطلاع پلیس ۱۱۰ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ می‌رسد.

وی اضافه کرد: پلیس و اورژانس اجتماعی بلافاصله در محل حاضرمی شوند و نوزاد توسط پلیس به یکی از بیمارستان‌های سطح شهر منتقل و بستری می‌شود، با پیگیری‌های مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی و مصاحبه با کادر درمانی بیمارستان از وضعیت سلامت نوزاد اطلاع پیدا کردند.

رازمند با بیان اینکه براساس اعلام کادر درمانی بیمارستان، وضعیت عمومی نوزاد را مناسب و رضایت بخش اعلام و تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، نوزاد پس از طی مراحل درمان و اخذ مجوز قضائی به مرکز شیرخوارگاه الزهرا بندرعباس انتقال خواهد یافت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha