سلامت نیوز :رئیس شبكه دامپزشكی محلات گفت: تمام روستاهای شهرستان محلات زیرپوشش طرح رایگان مبارزه و كنترل بیماری‌های واگیر و انگلی دام قرار می‌گیرند.

به گزارش فارس ، عباس رادمهر صبح امروز در جمع كاركنان دامپزشكی و برخی از اعضای شوراهای اسلامی و بهره‌برداران اظهار داشت: این طرح كه به صورت مستمر و در طول سال انجام خواهد گرفت، با توافق بخشداری مركزی و همكاری شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها اجرا خواهد شد.
وی تصریح كرد: از مهم‌ترین مزایای این طرح مبارزه فراگیر و یكپارچه با آفات و بیماری‌هاست كه سبب جلوگیری از شیوع اپیدمی بیماری‌ها، كاهش آلودگی محیط زیست و همچنین كاهش هدر رفت سرمایه ‌دامداران شده و صرفه ‌اقتصادی زیادی برای بهره‌برداران و اقتصاد روستاها به دنبال خواهد داشت، ضمن اینكه با اجرایی شدن آن از مراجعه تك‌تك افراد به شبكه‌های دامپزشكی نیز جلوگیری خواهد شد.
رادمهر با اشاره به نامگذاری سال 90 به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: این طرح كه برای نخستین‌بار در چند سال اخیر و با توافق بین دامپزشكی، بخشداری و شوراهای اسلامی روستاها انجام می‌شود، در راستای حركت در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی است.
وی تاكید كرد: قطعا تحقق منویات مقام معظم رهبری برای آغاز جهاد اقتصادی در كشور نیازمند تلاش و كوشش جهادگونه در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و داشتن برنامه برای استفاده بهینه از منابع موجود با وجود دشواری‌ها و كمبودهاست.
رئیس شبكه دامپزشكی محلات اظهارداشت: انتظار می‌رود امسال برای دامپزشكی، سال تحول در خدمت‌رسانی به مصرف كنندگان، تداوم همت و تلاش مضاعف سربازان خدوم و گمنام سلامت جامعه در هر منطقه باشد.
رادمهر با بیان اینكه جهاد اقتصادی ابعاد وسیعی دارد، افزود: آموزش اصلاح روش‌ها و كاهش‌ هزینه‌های تولید، صرفه‌جویی در مصرف سوخت در واحد‌های تولیدی و افزایش بهره‌وری در همه جهات، امسال با جدیت بیشتری در دامپزشكی دنبال خواهد شد.
رادمهر مهم‌ترین اثر نامگذاری هر سال كه با درایت مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد را فرهنگ‌سازی ذكر كرد و بیان داشت: ایجاد تحرك و جهش در همه بخش‌ها و تمركز فعالیت‌ها برای رسیدن به یك هدف مشخص از دیگر فواید و آثار و بركات نامگذاری سال‌هاست.
وی با قدرانی از تلاش و همت همه فعالین در بخش تولید محصولات غذایی سالم و بهداشتی در سال 89 اظهار امیدواری كرد در سال جدید نیز با انگیره و توان بالای كاركنان خدوم دامپزشكی و همیاری مردم خوب و فهیم محلات به ویژه روستائیان عزیز سال پرافتخاری را در اجرای منویات مقام معظم رهبری پشت سر بگذاریم چراكه حركت در این راستا ‌دشمنان را مایوس‌تر و دوستان انقلاب را شادتر خواهد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha