کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا طی امروز چهارشنبه در شمال شرق کشور بین ۶ تا ۸ درجه کاهش پیدا می‌کند.

کاهش ۶ تا ۸ درجه ای هوا در شمال شرق کشور/ وقوع رگبار و رعد و برق طی امروز در تهران

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا طی امروز چهارشنبه در شمال شرق کشور بین ۶ تا ۸ درجه کاهش پیدا می‌کند.
                                                     
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی ، درباره وضعیت آب و هوایی کشور طی امروز گفت: برای امروز نیمه شرقی کشور با رگبار رعد و برق و وزش باد‌های شدید را دارند. این شرایط به ویزه در شمال شرق و دامنه‌های جنوبی زاگرس شدیدتر است.

وی در ادامه بیان کرد: طی امروز در خراسان رضوی، خراسان شمالی و بخش‌های شمالی سمنان احتمال وقوع تگرگ وجود دارد و بارش‌ها در این مناطق شدیدتر است.

گودرزی در ادامه بیان کرد: دمای هوا طی امروز چهارشنبه در شمال شرق کشور بین ۶ تا ۸ درجه کاهش پیدا می‌کند. فردا بیشتر برای ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد برق برای نیمه شرقی و شمال غرب را داریم و در استان های کرمان، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: از بعد از ظهر امروز طی روز پنج شنبه در نوار شرقی و بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب وزش باد‌های شدید را داریم. برای برخی از مناطق شرقی در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان مخصوصا منطقه زابل گرد و خاک و کاهش دید را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: از امروز بعد از ظهر طی روز پنج شنبه غرب تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج و طوفانی می‌شود.

وی در ادامه درباره هوای امروز تهران نیز گفت: تهران امروز در برخی ساعات ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

وی در ادامه افزود: امروز شهرکرد با دمای هوای صفر سردترین استان و اهواز با دمای هوای ۴۰ گرمترین استان کشور است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha