سلامت نیوز :مدیر كل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشكی قانونی كشور گفت: پرونده كودك آزاری هانیه و همچنین شخص هانیه هنوز برای بررسی صدمات وارده به پزشكی قانونی ارجاع نشده‌اند.

حامد نائیجی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: نامه قاضی پرونده كودك آزاری هانیه دختر بچه 8 ساله به پزشكی قانونی برای بررسی صدمات وارده به بدن این كودك ارجاع شده است ولی هنوز پرونده و كودك به سازمان پزشكی قانونی ارجاع نشده است.

وی افزود: از مددكار پرونده درخواست شده است تا تصویر پرونده هانیه و كودك برای اعلام نظر كارشناسی پزشكی قانونی برای بررسی صدمات و خسارات وارده به سازمان پزشكی قانونی ارجاع داده شود كه تاكنون این امر میسر نشده است.

نائیجی در پاسخ به این پرسش كه آیا سازمان پزشكی قانونی می‌تواند پزشك یا كارشناسی را برای بررسی صدمات وارده به بدن هانیه به بیمارستان محل اقامت این كودك بفرستد، گفت: پزشكی قانونی در گذشته پرونده‌های مشابهی داشته است ولی قاضی پرونده چنانچه درخواستی در این راستا داشته باشد این اقدام صورت می‌گیرد ولی قاضی در نامه ارسالی چنین درخواستی را نكرده است.

به گزارش فارس، هانیه دختر بچه 8 ساله‌ای است كه بر اثر شدت جراحات وارده بر پیكر نحیف وی از سوی ناپدری‌اش از روز سه‌شنبه در بیمارستان حضرت رسول اكرم(ص) بستری شده است.

ناپدری هانیه متهم است دختر بچه 8 ساله را به شدت مورد ضرب و جرح و شكنجه قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha