رئیس دانشكده علوم مهندسی صنایع غذایی واحد علوم و تحقیقات گفت: پژوهشكده علوم و مهندسی صنایع غذایی واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی می‌شود.

مهرداد قوامی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این مطلب، افزود: در این پژوهشكده بخش‌هایی همچون كاهش ضایعات و استفاده بهینه از زائدات، انتخاب ماده اولیه دانش فرمولاسیون، استاندارد كردن و تدوین استانداردهای مختلف، تكنولوژیها و ماشین‌آلات صنایع غذایی، بازاریابی، تعیین بازارهای هدف، تبلیغات، خدمات بازرگانی و سرمایه‌گذاری گنجانده شده‌ است.
وی ادامه داد: آموزش تخصصی دوره‌های كوتاه‌مدت و خدمات آزمایشگاهی از لحاظ كنترل كیفی از طریق میكروبی و چه از طریق شیمیایی و بررسی وضع تغذیه كودكان زیر 6 سال، 6 تا 12 سال، مدارس و بیمارستانها از دیگر بخشهای این پژوهشكده است.
وی همچنین با اشاره به این مطلب كه مهمترین دستاوردهای این دانشكده پذیرش مقالات دانشجویان در كنگره‌های بین‌المللی و داخلی بوده است، گفت: 44 مورد از این مقاله‌ها در سالهای 2003 تاكنون در كنگره‌های، بین‌المللی معتبر بصورت سخنرانی پذیرفته شده است.
قوامی همچنین با اشاره به این مطلب كه 8 نفر از اساتید این دانشكده در كنگره علمی AOCS كه اردیبهشت امسال برگزار می‌شود، مقاله ارائه كردند گفت: از این تعداد 4 مورد به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد و 2 نفر دیگر نیز مقاله‌های خود را به صورت پوستر ارائه می‌كنند.
وی همچنین با اشاره به دستاوردهای این دانشكده در زمینه خدمات مشاوره‌ای و دفتر ارتباط با صنعت، گفت: هر سال حدود 600 كارآموز از سوی این دانشكده به مراكز كارآموزی فرستاده می‌شوند كه در این راستا قرار است قراردادهایی با بیمارستانها، كارخانه‌های صنعتی و بخش‌های بهداشتی منعقد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha