سلامت نیوز :پیشنهاد كمیسیون بهداشت و درمان در مورد چگونگی هزینه در بخش سلامت از محل افزایش درآمدهای دولت در مورد فروش هربشكه نفت مراعا ماند.

به گزارش ایسنا، پیشنهاد كمیسیون بهداشت و درمان در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه در بخش هزینه‌ای در مورد اختصاص اعتباراتی از محل افزایش درآمدهای دولت از فروش هربشكه نفت در بخش سلامت، مراعا ماند.

لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در توضیح دلیل مراعا ماندن این پیشنهاد، گفت: این پیشنهاد از لحاظ آیین‌نامه‌ای قابل طرح نیست، چرا كه مجلس چهار هزار میلیارد تومان از درآمدهای دولت را كاهش داده است. به همین دلیل نمی‌توان این پیشنهاد را مطرح نمود تا راه‌حل جدیدی پیدا كرد. از این رو باید این پیشنهاد مراعا بماند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: با وجودی كه مجلس درآمدهای دولت را با افزایش 5/1 دلار از محل فروش هر بشكه نفت افزایش داد، به طوری كه هر بشكه نفت 5/81 دلار فروش داشته باشد، ولی در عوض چهار هزار میلیارد تومان از درآمدهای دولت را كاهش داد. بنابراین دیگر مبلغی برای هزینه‌های پیشنهادی از محل افزایش درآمدهای دولت وجود ندارد، مگر این‌كه در ردیفی این موضوع گنجانده شود. به همین دلیل بهتر است این پیشنهاد مراعا بماند تا در این رابطه، بررسی‌های لازم انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha