سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 271989

مدیرکل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه عطاری‌ها تنها مجاز به عرضه گیاهان دارویی هستند، گفت: فروش داروهای گیاهی تنها در داروخانه مجاز بوده و عرضه آن در عطاری‌ها ممنوع است.

فروش داروهای گیاهی در عطاری‌ها، ممنوع

سلامت نیوز:مدیرکل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه عطاری‌ها تنها مجاز به عرضه گیاهان دارویی هستند، گفت: فروش داروهای گیاهی تنها در داروخانه مجاز بوده و عرضه آن در عطاری‌ها ممنوع است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر مهناز خانوی، با تاکید بر اینکه عطاری‌ها تنها اجازه فروش گیاهان دارویی بسته بندی و فله را دارند، عنوان کرد: اگر فروارده‌ای بسته بندی بوده و ادعای درمانی داشته باشد، مجاز به عرضه در عطاری‌ها نیست.

وی با تاکید بر اینکه فروش فروارده‌ای که شکل دارویی دارد، در عطاری ممنوع است، تصریح کرد: تهیه این فراورده‌ها تنها از داوخانه‌های مورد تائید سازمان غذا و دارو است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، به گفته خانوی، سازمان غذا و دارو بر فعالیت داروخانه نظارت دارد و فراورده از نظر تاریخ، سلامت، مجوز، بررسی علمی قابل اعتماد هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم مردم برای تهیه فرواده‌های سلامت محور به داروخانه‌ها مراجعه کنند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha