سلامت نیوز : مدیرعامل شركت پخش سها هلال وابسته به سازمان تداركات پزشكی هلال احمر از افتتاح 6 مركز پخش دارو و داروخانه هلال احمر در هفته هلال احمر (18تا 24 اردیبهشت) خبر داد.

مهدی بخشایش در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: یكی از اهداف سازمان تداركات پزشكی جمعیت هلال‌احمر برای كمك و رفاه حال بیماران، راه‌‌اندازی داروخانه‌های تخصصی و مركز پخش دارو برای توزیع سریع دارو در كشور است كه در این راستا مراحل قانونی واگذاری این داروخانه‌ها به شركت پخش سها هلال انجام شده است و مقارن با هفته هلال احمر فعالیت خود را تحت مدیریت این شركت آغاز خواهند كرد.

وی اضافه كرد: در این راستا جمعیت هلال‌احمر در هفته هلال احمر (18 تا 24 اردیبهشت) 3 داروخانه و 3 مركز پخش دارویی جدید را در شهرهای كشور برای گسترش هر چه بیشتر ارائه خدمات دارویی راه‌اندازی می‌كند.

بخشایش با بیان اینكه سازمان تداركات پزشكی جمعیت هلال‌احمر در حال حاضر با حدود 20 داروخانه در سراسر كشور به بیماران، خدمات دارویی ارائه می‌كند، گفت: با افتتاح این مراكز سازمان تداركات پزشكی هلال احمر گام‌های بلندی را در زمینه اجرای طرح یكپارچه شدن نظام توزیع دارو در سراسر كشور و به ویژه مناطق كم برخوردار برخواهد داشت.

به گزارش فارس، داروخانه‌های جمعیت هلال احمر تحت پوشش شركت پخش سها هلال وابسته به سازمان تداركات پزشكی هلال احمر در حال حاضر علاوه بر داروهای عمومی، داروهای بیماران خاص را هم توزیع می‌كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha