سلامت نیوز :  سرپرست معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه و تامین اجتماعی گفت: تعرفه‌های خدمات درمانی كشور در كمیسیون تخصصی و فنی شورای عالی بیمه بررسی شده و نتیجه نهایی تعرفه‌ها پس از تصویب در هیات دولت، اعلام خواهد شد.
 
صمدالله فیروزی  در گفت وگو با ایرنا، بدون اشاره به زمان دقیق اعلام نتیجه تعرفه های خدمات درمانی، افزود: در تعیین تعرفه‌های خدمات درمانی همه جوانب درمانی، بهداشتی و بیمه‌ای در نظر گرفته شده و در این تعرفه ها علاوه بر مراجعه كنندگان، از واحدهای درمانی نیز حمایت شده است.
وی اظهار داشت: كارشناسان سازمان نظام پزشكی و وزارت رفاه و تامین اجتماعی برای تعیین تعرفه های خدمات درمانی بخش دولتی و غیر دولتی سال 90، در نشست های تخصصی مستمر، به بحث و بررسی پرداختند.
فیروزی یادآور شد، براساس نتایج بحث‌های كارشناسی در كمیته های تخصصی شورای عالی بیمه، تعرفه های سال 90 براساس قیمت تمام شده خدمات پزشكی تعیین می‌شود و با تصویب شورای عالی بیمه و هیات وزیران، تعرفه برای اجرا به مراكز ذیربط ابلاغ می‌شود.
وی تصریح كرد، تعیین تعرفه خدمات درمانی در یك بازده زمانی مشخص و خاص انجام می‌شود و كارشناسان با درنظر گرفتن همه جوانب كار در حوزه سلامت، تعرفه خدمات را مشخص كرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha