سلامت نیوز :جسد راننده ای که حدود 9 ساعت در کنار بزرگراه خلیج فارس رها شده بود سرانجام به وسیله یک خودوری خاور به پزشک قانونی اهواز انتقال یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این راننده که ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد شنبه به علت تصادف در کنار جاده اهواز به ماهشهر رها شده بود سرانجام به علت خودداری سازمانهای مسئول از انتقال آن توسط دوستانش در ساعت 12 بعد از ظهر دیروز به وسیله یک خاور به پزشک قانونی انتقال یافت.

وی از آن مدت تا ساعتی قبل در پزشک قانونی مورد کالبد شکافی قرار گرفت و سرانجام اجازه انتقال وی به محل سکونتش در جاده بوشهر به بندرعباس منتقل شد.

کامیون این راننده نیز هم اینک به علت شدت ضربات وارده شده به آن که به دلیل اصابت به پلی در آن جاده صورت گرفته در پارکینیگی در منطقه برومی اهواز نگهداری می شود.

این راننده کامیون بامداد روز گذشته به دلیل نامعلوم تصادف می کند و در حالیکه هنوز هوشیاری خود را حفظ کرده بود به برخی دوستان خود زنگ می زند و اعلام می کند که وضع وی بسیار وخیم است.

دوستان وی در همان زمان پیگیر کار می شوند ولی این راننده  فوت کرد اما مشکل اصلی بعد از آن حادث شد چراکه هیچ سازمانی حاضر نیست جسد وی را منتقل کند.

یکی از دوستانش که سرجسد وی حاضر بود اعلام کرد در تماس با اورژانس 115 آنها اعلام کردند ما نعش کش نیستیم و کسی را منتقل می کنیم که نمرده باشد و زنده است.

وی افزود: در تماس با 110 نیز آنها اعلام کردند این موضوع در حطیه وظایف ما نیست و باید با شهرداری اهواز تماس بگیرید. شهرداری هم سازمان بهشت آباد را معرفی کرد ولی آنها نیز اعلام کردند که محدوده وظایف ما در 30 کیلومتری شهر است و این جنازه در مکانی است که ما توانایی انجام این ماموریت را نداریم.

این جاده به علت ترانزیتی بودن همواره شاهد تصادفاتی است که جا دارد مسئولین فکری به حال چنین حوادثی نیز بکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha