انتصاب اعضای هیات اجرایی قرارگاه سازمان غذا و دارو و شورای مشورتی دارو و تجهیزات پزشکی

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکام جداگانه‌ای، اعضای هیات اجرایی قرارگاه سازمان غذا و دارو و شورای مشورتی دارو و تجهیزات پزشکی کشور را منصوب کرد.

به گزارش یرنا، سعید نمکی در احکام جداگانه‌ای حمید پوراصغری (معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور)، ایرج حریرچی (معاون کل وزارت بهداشت)، سید کامل تقوی نژاد (معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت)، محمدرضا شانه ساز (سرپرست سازمان غذا و دارو)، حمیدرضا جمشیدی (مشاور امور دارویی و دبیر ستاد تدابیر ویژه)، مهدی یوسف (رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران)، توکلی (مشاور و رییس مرکز حراست وزارت بهداشت)، غلامحسین مهرعلیان (سرپرست اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو) و سید حسین صفوی (مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو) را به عنوان اعضای هیات اجرایی قرارگاه سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

نمکی در این حکم خطاب به این افراد نوشت: با توجه به رویکرد مدیریتی جدید اداره سازمان غذا و دارو در شرایط تحریم و در راستای اعمال شیوه مناسب قرارگاهی برای اداره آن مجموعه جهت تامین مواد اولیه دارو، داروهای ساخته شده و تجهیزات مورد نیاز کشور و پرهیز از هرگونه کوتاهی که منجر به کمبود کالاهای حیاتی مردم شود، بدینوسیله جناب عالی به عنوان عضو هیئت اجرائی قرارگاه منصوب می‌شوید. جلسات هفتگی مستمر جهت پیگیری امور با ریاست اینجانب در محل سازمان غذا و دارو و با اطلاع قبلی تشکیل خواهد شد که ضروری‌ست شخصاً شرکت فرمایید. بدیهی است این شیوه اداره قرارگاهی مجموعه تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد یافت.

وزیر بهداشت همچنین در احکامی، اعضای شورای مشورتی دارو و تجهیزات پزشکی کشور را نیز منصوب کرد.

احمد شیبانی (رئیس سندیکای تولیدکنندگان داروهای انسانی)، ناصر ریاحی (رئیس سندیکای واردکنندگان دارو)، فرامرز اختراعی (رئیس سندیکای تولیدکنندگان مواد اولیه دارویی)، فریدون مهبودی (رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی)، محمد باقر ضیاء (رئیس انجمن داروسازان ایران)، عباس کبریایی زاده (رئیس اتحادیه تولیدکنندگان مکمل‌های دارویی و غذایی)، ابوالحسن احمدیانی (عضو هیئت علمی دانشگاه)، سید حمید خویی (دبیر علمی انجمن داروسازان)، غلام رضا اصغری (دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت)، مجید زجاجی (مدیرعامل شرکت پخش فردوس)، امیرآبادیان (رئیس هیئت مدیره انجمن‌های مهندسی پزشکی) و ابوالفتح صانعی (رئیس اتحادیه واردکنندگان تجهیزات پزشکی) اعضای این شورا هستند.

نمکی در این احکام نیز نوشت: با توجه به سیاست‌های جدید مدیریتی در نحوه اداره سازمان غذا و دارو و اعتقاد به نقش تاثیرگذار تمام ذینفعان و صاحب نظران عرصه دارو و تجهیزات پزشکی در اداره هرچه بهتر امور مربوطه به این وسیله جناب عالی به عنوان عضو شورای مشورتی دارو و تجهیزات پزشکی کشور منصوب می‌شوید. امید است با همدلی، همفکری و هم افزایی هرچه بیشتر بتوانیم با حفظ منافع ملی و پای بندی به حمایت از مردم نیازمند و با لطف بیکران پروردگار از این برهه پیچیده تاریخی نیز سرافراز بگذریم. تقاضا می‌شود در جلسات ماهیانه شورای مشورتی که با حضور اینجانب با دعوت قبلی در محل سازمان غذا و دارو تشکیل خواهد شد شخصاً شرکت فرمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha