یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 27252
سلامت نیوز :جوان كراكی بعد از اینكه با اصرار طلبكارش برای پرداخت 10 هزار تومان بدهی رو به رو شد، وی را به قتل رساند.

به گزارش فارس، شامگاه 3 آبان سال گذشته، مأموران كلانتری 160 خزانه از طریق مركز فوریت‌های پلیس از یك درگیری منجر به قتل در محله بلورسازی با خبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند در جریان این درگیری مرد جوانی به نام یوسف 31 ساله، بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. حاضران در صحنه یكی از دوستان مقتول به نام شهاب را عامل این قتل معرفی كردند.

تحقیقات پلیس برای شناسایی متهم خیلی طول نكشید و آنها توانستند شهاب را در خانه خود شناسایی و دستگیر كنند. شهاب هم در اولین اعترافات خود مدعی شد بعد از مصرف شیشه و كراك با یوسف درگیر و او را به قتل رسانده است.

قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد كه صبح امروز به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی جلسه محاكمه برگزار شد.

نماینده دادستان با اشاره به مدارك موجود در پرونده بزه انتسابی به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات آنها شد. مادر مقتول نیز ضمن درخواست قصاص متهم، متعهد شد كه سهم فرزند صغیر مقتول را پرداخت كند.

در ادامه جلسه، متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: مقتول از من 10 هزار تومان طلب داشت كه روز حادثه با من تماس گرفت و از من خواست پولش را پرداخت كنم اما تماس تلفنی ما بعد از جر و بحث قطع شد.

وی ادامه داد: چند ساعت بعد یوسف به خانه من آمد و از من خواست پولش را پرداخت كنم. وقتی او آمد در حال مصرف موادمخدر بودم و اصلاً نفهمیدم چكار می‌كنم. در حین درگیری با یوسف، چاقویی را از جیبم درآوردم و او را كشتم.

بعد از اظهارات متهم، قاضی عزیزمحمدی ختم جلسه را اعلام و به همراه مستشاران دادگاه وارد شور شد و در نهایت متهم را به قصاص محكوم كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha