ساعت 23 روز چهارم خرداد به پلیس خبر رسید نزاعی خونین در منطقه کیانشهر به وقوع پیوسته است. وقتی مأموران در محل حاضر شدند، مشاهده کردند مردی جوان که با چاقو زخمی شده است، خون‌ریزی شدیدی دارد. این فرد به‌سرعت به بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی آغاز شد.

راننده پراید، راننده نیسانی را که با او تصادف کرده بود کشت

سلامت نیوز:ساعت 23 روز چهارم خرداد به پلیس خبر رسید نزاعی خونین در منطقه کیانشهر به وقوع پیوسته است. وقتی مأموران در محل حاضر شدند، مشاهده کردند مردی جوان که با چاقو زخمی شده است، خون‌ریزی شدیدی دارد. این فرد به‌سرعت به بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی آغاز شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبر آنلاین ،در این حال، مأموران به بررسی درباره علت حادثه پرداختند و فهمیدند مرد زخمی جوانی 22ساله است که سوار بر یک وانت نیسان در تردد بود اما با یک خودروی پراید تصادف کرد و سپس راننده پراید با پیاده‌شدن از خودرو به او فحاشی کرد و در ادامه با چاقو دو ضربه به وی زد و گریخت.


دو مرد که زمان حادثه آنجا بودند، توضیح دادند چهره ضارب را به‌خوبی دیده‌اند و می‌توانند او را شناسایی کنند. آنها گفتند ضارب پسری جوان بود که به‌شدت عصبی به‌نظر می‌رسید و کنترلی بر رفتارش نداشت.


مأموران بعد از شناسایی پرایدی که در این واقعه تصادف کرده بود، برای دستگیری مالک آن وارد عمل شدند اما بعد از گذشت دو  روز از ماجرا در حالی‌که ضارب همچنان فراری بود، از بیمارستان خبر رسید رانده وانت نیسان به‌دلیل شدت جراحات فوت شده است.

به این ترتیب، پرونده‌ای جنایی تشکیل شد و بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان دامنه تحقیقات خود را برای دستگیری جوان فراری گسترش دادند تا اینکه بالاخره هفته پیش توانستند او را در خانه‌اش واقع در شهرری شناسایی و دستگیر کنند.


این متهم دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در جلسه بازپرسی اتهام قتل را رد کرد. او گفت: من با وانت تصادف کردم اما راننده را با چاقو نزدم. بعد از تصادف چند روز به شمال رفتم و بعد هم به تهران برگشتم.


متهم در حالی اتهام قتل را انکار کرد که دو شاهد واقعه بعد از مواجهه حضوری او را شناسایی کردند و گفتند خود این جوان در صحنه تصادف دست به چاقو برد. بنا بر این گزارش، متهم اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha