سلامت نیوز :قائم مقام دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: متأسفانه برخی پزشكان به خصوص در مطب‌ها به دلیل مسائل اقتصادی خواستار درمان واقعی معتادان نیستند.

به گزارش فارس، طاها طاهری امروز در دومین جشن فارغ‌التحصیلی دوره آموزش مددكاری اعتیادی كه در تالار وزارت كشور برگزار شد اظهار داشت: امسال جشن یكصد‌هزار نفر پاك‌شده از اعتیاد را در استادیوم 100 هزار نفری آزادی برگزار می‌كنیم.

وی افزود: در راستای تشویق و ارتقاء سطح تحصیلات مددكاران اجتماعی در حوزه ترك اعتیاد نیز در سال جاری مصوبه دوره دكتری را تصویب خواهیم كرد. زیرا دیگر كسی حق ندارد كمپ اعتیادی را راه‌اندازی كند مگر اینكه از كارشناسان این حوزه استفاده كند.

طاهری با اشاره به اینكه در حال حاضر متأسفانه برخی پزشكان و مطب‌ها در كشور نمی‌خواهند زحمات مددكاران اجتماعی در ترك معتادان كشور نمایان نشود و این آماری كه می‌گویند 15 درصد ترك اعتیاد توسط NGO‌ها صورت پذیرفته است كاملاً معكوس است و به واقع هیچ یك از كسانی كه به مطب‌ها مراجعه می‌كنند درمان نشده است و در این راستا بنده مصاحبه مفصلی با صدا و سیما انجام داده‌ام كه اگر جرئت پخش آن را دارند این مصاحبه را پخش كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha