مجموعه مدیران و تهیه کنندگان صدا وسیمای استان سیستان و بلوچستان با پیوستن به پویش ملی فشار خون در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیج ملی کنترل فشار خون اعلام آمادگی کردند.

مشارکت صدا وسیمای استان سیستان و بلوچستان در پویش ملی کنترل فشار خون

سلامت نیوز:مجموعه مدیران و تهیه کنندگان صدا وسیمای استان سیستان و بلوچستان با پیوستن به پویش ملی فشار خون در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیج ملی کنترل فشار خون اعلام آمادگی کردند.
 
به گزارش  سلامت نیوز به نقل از وبدا، دکتر خداداد شیخ زاده معاون فنی مرکز بهداشت استان سیستان و بلوچستان در برنامه رادیویی کی بانو  ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند رسانه ملی و کارکنان پرتلاش صدا وسیما اظهار داشت: روند ارائه برنامه های صدا وسیمای استان سیستان و بلوچستان با معیارهای اصیل منطقه و گویش های محلی (سیستانی و بلوچستانی) نقش بسزایی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مردم ایفا کرده است.
 
وی گفت: قطعا مشارکت سازمان ها و نهادها و خصوصا رسانه ملی در زمینه آگاهی بخشی به سطح جامعه و همچنین همراهی مردم لازمه پیشبرد اصولی برنامه های سلامت است.
 
معاون فنی مرکز بهداشت استان سیستان و بلوچستان ضمن تشریح وضعیت بیماری فشار خون در استان و کشور و  همچنین پاسخ به سوالات مخاطبان برنامه درخصوص بیماری فشار خون از همه مردم دعوت کرد تا در بسیج ملی غربالگری فشار خون که از عید فطر در استان آغاز خواهد شد، مشارکت کنند.
 
گفتنی است، بسیج ملی کنترل فشار خون با هدف اطلاع رسانی به جامعه  از 27 اردیبهشت ماه در کشور آغاز شده است و از 15 خردادماه طرح غربالگری فشار خون ویژه افراد بالای 30 سال همزمان در سراسر کشور و در پایگاه های سلامت، مراکز خدمات جامع سلامت، بیمارستان ها، داروخانه ها و پایگاه های سیار آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha