سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 27318

رئیس انجمن ارولوژی ایران گفت: متاسفانه 10 درصد مراجعات افراد به مطب‌های پزشكان ارولوژیست به دلیل باروهای غلط روابط جنسی القا‌ء شده از طریق ماهواره است.

سلامت نیوز : رئیس انجمن ارولوژی ایران گفت: متاسفانه 10 درصد مراجعات افراد به مطب‌های پزشكان ارولوژیست به دلیل باروهای غلط روابط جنسی القا‌ء شده از طریق ماهواره است.

به گزارش فارس، سیدجلیل حسینی در حاشیه چهاردهمین كنگره بین‌‌المللی ارولوژی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه افراد و به خصوص جوانان بسیاری به مطب‌های پزشك‌های ارولوژیست برای بهتر شدن روابط جنسی كه از طریق ماهواره‌ها تبلیغ می شود مراجعه می‌كنند و این در حالی است كه این افراد در اكثر معاینات هیچگونه مشكلی ندارند.

وی ادامه داد: باورهای غلط القاء شده از طریق ماهواره جوانان بسیاری از جمله 10 درصد مراجعات به مطب پزشكان ارولوژیست كشور را ترغیب به اعمال جراحی در اندامهای آمیزشی آنان كرده است.

حسینی با اشاره به اینكه این باورهای غلط به هیچ وجه نمی‌تواند در بهبود روابط جنسی آنان تاثیر داشته باشد اضافه كرد: بهترین مسئله در این زمینه آموزش و آگاهی بخشیدن مناسب به این جوانان در خانواده‌ها و همچنین از طریق نهادهای ذیصلاح (فرهنگی و اجتماعی) است.

در ادامه نیز علی رازی، دبیر علمی چهاردهمین كنگره بین‌المللی ارولوژی ایران با تاكید و صحت وجود معضل مراجعه بسیار افراد بر اثر باورهای غلط درباره روابط جنسی از طریق تبلیغات ماهواره‌ها در جوانان گفت: متاسفانه توصیه ما پزشكان نیز در این زمینه برای افراد كارساز نیست و این افراد همیشه احساس كمبودی در این راستا حس می‌كنند.

وی به عوارض باورهای غلط این افراد كه بر اثر القاءها و دیدن برنامه‌های ماهواره صورت پذیرفته نیز اشاره كرد و افزود: این افراد با وجود سالم بودن و نداشتن هیچ مشكلی به دلیل آموزش غلط، نادرست، خارج عرف شرعی و بومی كشورمان توسط برنامه‌های ماهواره‌ای صورت می‌پذیرد خود و خانواده خویش را دچار مشكلات عدیده‌ای می‌كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha