نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه افزایش سرانه مصرف تولیدات تراریخته بازی با سلامت مردم است گفت:استفاده از سموم غیرمجاز در تولید محصولات کشاورزی به شدت سلامت جامعه را تهدید می کند.

افزایش سرانه مصرف تولیدات تراریخته بازی با سلامت مردم است

سلامت نیوز: نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه افزایش سرانه مصرف تولیدات تراریخته بازی با سلامت مردم است گفت:استفاده از سموم غیرمجاز در تولید محصولات کشاورزی به شدت سلامت جامعه را تهدید می کند.


به گزارش سلامت نیوز، حبیب الله نیکزادى پناه در گفت گو با خانه ملت درباره وضعیت تولید محصولات ارگانیک در کشور گفت: بی توجهی دولت به سلامت تغذیه برای دولت گران تمام خواهد شد زیرا اگر دولت محصولات ارگانیک را روانه بازار نکند، می بایست در حوزه درمان جرایم سنگینی را پرداخت کند.

توسعه محصولات ارگانیک نیازمند برنامه ریزی بلند مدت وکاربردی است

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه محصولات ارگانیک نیازمند برنامه ریزی بلند مدت وکاربردی است تصریح کرد: استفاده بیش از حد از سموم کشاورزی نه تنها تولید داخلی را با چالش روبرو می‌کند بلکه  مانع توسعه صادرات محصولات کشاورزی نیز  در فضای بین المللی  می شود.

وی ادامه داد: تولید محصولات ارگانیک در اولویت برنامه های وزارت کشاورزی قرار بگیرد تا بتوان علاوه برای حمایت از تولید داخلی، سرمایه گذاران را  نیز تشویق به برنامه ریزی جهت صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای مختلف در حوزه بین الملل کرد.

نیکزادی پناه افزود :شکی نیست که  با استفاده از محصولات تراریخته سلامت جامعه به خطر می افتد بنابراین دولت نباید اجازه  دهد به هیج قیمتی سلامت مردم به خطر بی افتد.

افزایش سرانه مصرف تولیدات تراریخته بازی با سلامت مردم است

عضو کمیسیون کشاورزی آب و. منابع طبیعی. مجلس با بیان اینکه افزایش سرانه مصرف تولیدات تراریخته بازی با سلامت مردم است،یادآورشد:استفاده از سموم غیرمجاز در تولید محصولات کشاورزی به شدت سلامت جامعه را تهدید می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha