مدیركل نظارت بر داروی وزارت بهداشت گفت: تبلیغات داروهای محرك جنسی به مجوز نظام پزشكی و وزارت بهداشت نیاز دارد و اگر این موضوع رعایت نشود در ارزشیابی سالانه داروخانه‌ها مؤثر خواهد بود.

سلامت نیوز :  مدیركل نظارت بر داروی وزارت بهداشت گفت: تبلیغات داروهای محرك جنسی به مجوز نظام پزشكی و وزارت بهداشت نیاز دارد و اگر این موضوع رعایت نشود در ارزشیابی سالانه داروخانه‌ها مؤثر خواهد بود.

به گزارش  فارس، محمد‌رضا شانه‌ساز در حاشیه شصت‌وششمین اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور كه صبح امروز در ساختمان مركزی وزارت بهداشت برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبلیغ داروهای گیاهی خلاف است و متأسفانه این موضوع در مراكزی انجام می‌شود كه مجوز صنفی ندارند.

وی افزود: طی هفته آینده جلسه‌ای با حضور همه اعضای مرتبط با بخش گیاهان دارویی و داروهای گیاهی خواهیم داشت كه این موضوع را بررسی می‌كنیم.

شانه‌ساز تصریح كرد: تبلیغات برای داورهای محرك جنسی نیز به مجوز سازمان نظام پزشكی و وزارت بهداشت نیاز دارد كه البته در این زمینه موازین شرعی و اخلاقی باید رعایت شود و در حال حاضر این موارد در حال اصلاح است.

شانه‌ساز گفت: اگر كسی این موازین را رعایت نكند در ارزشیابی سالانه داروخانه اثر خواهد داشت و در صورت حاد بودن مشكل به سازمان نظام پزشكی معرفی می‌شود.

مدیركل نظارت بر داروی وزارت بهداشت خاطر نشان كرد: تبلیغات دارو در كشور به غیر از تبلیغ ویژه حرفه‌های پزشكی، خلاف است و می‌تواند فرد را به موازین قضایی بكشاند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha