مدرس دوره‌های مهارت‌های زندگی گفت: دست نیافتن به خواسته‌های ذهنی منجر به پرخاشگری در جامعه می‌شود.

دست نیافتن به خواسته‌های ذهنی منجر به پرخاشگری در جامعه می‌شود

سلامت نیوز: مدرس دوره‌های مهارت‌های زندگی گفت: دست نیافتن به خواسته‌های ذهنی منجر به پرخاشگری در جامعه می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،محمدرضا ایمانی ، درباره علل کاهش آستانه تحمل در جامعه اظهار کرد: مشکلات جامعه کم نیست و همه زنجیره‌وار به هم ارتباط دارند؛ در جامعه موضوعات متفاوتی داریم که از جمله آن نزاع و درگیری است که در کشور طی چند سال اخیر افزایش پیدا کرده است. خروجی‌های آن هم منجر به قتل و یا تشکیل پرونده شده است.

وی افزود: مسئله مهمی که با آن مواجه هستیم مسئله عدم دستیابی به خواسته‌های ذهنی‌مان است. امکانات مختلفی در چرخه زندگی داریم که در صدد دستیابی به آن هستیم اما وقتی به خواسته‌های ذهنی دست پیدا نمی‌کنیم و مدام با مشکل برمی‌خوریم قطعا برخوردمان در جامعه بروز پیدا می‌کند و منجر به پرخاشگری در جامعه می‌شود.

مدرس دوره‌های مهارت‌های زندگی گفت: وقتی در بستر خانواده نابسامانی‌ها و درگیری‌ها پیش می‌آید خروجی آن هم خشونت فرزندان در سنین نوجوانی خواهد بود که باعث انحرافات مختلف از جمله سوق یافتن به مواد مخدر در جوانان می‌شود.

ایمانی ادامه داد: زمانی که جوانان در جامعه با مشکلات مختلفی از جمله در حوزه دانشگاه، شغل و حتی زندگی روبه‌رو شوند و خواسته‌های ذهنیشان با رخدادهای بیرونی هماهنگی نداشته باشد دچار تنش بین خود و خانواده و جامعه خواهد شد.

وی بیان کرد:‌ اگر این مسئله یعنی نرسیدن به خواسته‌های ذهنی را تعمیم به کل جامعه دهیم که هم بازنشستگان و هم زنان خانه‌دار و هم اعضای خانواده درگیرش می‌شوند با حجم وحشتناکی از آدم‌هایی مواجه می‌شویم که دچار تضاد و تعارض‌هایی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha