سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 27341
 سلامت نیوز : رئیس قوه قضائیه آیین نامه تعرفه خدمات خاص پزشكی قانونی شامل تعرفه‌های حوزه معاینات، تشریح، آزمایشگاه و كمیسیون را در سال جدید به منظور اعمال از تاریخ پانزدهم اردیبهشت 1390 ابلاغ كرد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از سازمان پزشكی قانونی، تعرفه خدمات خاص پزشكی قانونی هر ساله با در نظر گرفتن تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و طبق ماده سه قانون تشكیل سازمان پزشكی قانونی كشور و آیین نامه اجرایی ماده 8 همین قانون، بعد از تأیید رئیس قوه قضائیه به منظور عملی شدن به ادارات كل استان ها و مراكز ابلاغ می‌شود.

با ابلاغ آیین نامه تعرفه‌های جدید، سازمان پزشكی قانونی كشور و همه ادارات كل، مراكز و شعبه‌های تابعه، موظف هستند تعرفه های خدمات خاص پزشكی قانونی در سال 1390 را مطابق تعرفه‌های جدید، از تاریخ ابلاغ اخذ و به حساب درآمد عمومی كشور واریز كنند و همچنین همه آیین نامه های قبلی ملغی الاثر هستند.


متن كامل این تعرفه ها در پایگاه اطلاع رسانی سازمان پزشكی قانون به آدرس: www.lmo.ir موجود است اما به عنوان مثال تعرفه كارشناسی پزشكی قانونی برای هر نفر در هر نوبت مراجعه به پزشك عمومی، اختصاصی زنان و اختصاصی مردان، همچنین كارشناسی روانپزشكی 10 هزار تومان است.

همچنین تعرفه تشكیل پرونده و كارشناسی سقط جنین درمانی 20 هزار تومان،كارشناسی پزشكی قانونی بر بالین بیمار در خارج از مراكز پزشكی قانونی و در محدوده شهر 40 هزار تومان، كارشناسی پزشكی قانونی بر بالین بیمار در خارج از مراكز پزشكی قانونی و خارج از محدوده شهر 55 هزار تومان، كارشناسی پزشكی قانونی برای از كار افتادگی،كارشناسی پزشكی قانونی برای تعیین سن و كارشناسی پزشكی قانونی برای تعیین نقص عضو 20 هزار تومان اعلام شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha