مهلت ثبت‌نام در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی فردا چهارشنبه ۲۹ خرداد پایان می‌یابد.

آخرین مهلت ثبت‌نام در مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد

سلامت نیوز:مهلت ثبت‌نام در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی فردا چهارشنبه ۲۹ خرداد پایان می‌یابد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت ثبت نام در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه ۲۹ خرداد ادامه دارد.

داوطلبان به منظور ثبت نام برای شرکت در مصاحبه موظفند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org به ازای هر رشته/گرایش مجاز به منظور حضور در جلسه مصاحبه مبلغ ۹۲۰ هزار ریال پرداخت و ثبت‌نام کنند.

به اطلاع تمام داوطلبانی که موفق به رسیدن به مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند، می­‌رساند که در سال جاری تمام مصاحبه‌های دوره دکتری تخصصی به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند رشته گرایش در واحد‌های دانشگاهی در سطح کشور حد نصاب نمره شرکت در مصاحبه این دوره را کسب کرده اند، لازم است برای هر رشته گرایش تنها در یک مرحله مصاحبه که در تهران برگزار می‌شود، شرکت کنند.

داوطلبان باید پس از ثبت‌نام از بخش گزارش وضعیت، رسید ثبت‌نام و پرداخت وجه مصاحبه را دریافت و آن را تا زمان شرکت در جلسه مصاحبه نگهداری کنند.

گفتنی است؛ عدم ثبت‌نام در سامانه به منزله انصراف خواهد بود، همچنین زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha