سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

فوتبالیستی که متهم است در رابطه‌ای پنهانی با یک دختر دانش‌آموز وی را باردار کرده بود صبح دیروز با حکم قضات دادگاه کیفری تهران به دو سال تبعید و 99 ضربه شلاق محکوم شد.

سرنوشت فرزند یک فوتبالیست و دانش‌آموز

سلامت نیوز: فوتبالیستی که متهم است در رابطه‌ای پنهانی با یک دختر دانش‌آموز وی را باردار کرده بود صبح دیروز با حکم قضات دادگاه کیفری تهران به دو سال تبعید و 99 ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش سلامت نیوز،  «ایران» با انتشار این خبر نوشت: سال قبل دختر نوجوانی به همراه مادرش نزد پلیس رفت و طی شکایتی گفت که جوان فوتبالیستی به او تعرض کرده است. این دختر که باردار بود، به مأموران گفت قصد نداشتم موضوع را علنی کنم اما وقتی زندگی خانوادگی‌ام تحت تأثیر این ماجرا قرار گرفت تصمیم به شکایت گرفتم.

این دختر درباره آنچه اتفاق افتاده بود گفت: من با این جوان فوتبالیست دوست بودم و با هم بیرون می‌رفتیم. حدود سه سال بود که با هم رابطه داشتیم. روز حادثه او مقابل دبیرستان محل تحصیلم آمد و من و دوستم را سوار ماشین کرد. بعد از اینکه دوستم را به‌خانه‌اش رساندیم، قرار شد مرا به خانه‌ام برساند اما به‌زور من را به آپارتمانی برد و تعرض کرد. وقتی به خانه برگشتم از ترس موضوع را به مادرم نگفتم تا اینکه مدتی بعد متوجه شدم باردار هستم و به ناچار مادرم را در جریان ماجرا گذاشتم. هر دوی ما گیج بودیم و نمی‌دانستیم باید چه کنیم. هفت ماه از این ماجرا گذشته بود که پدرم موضوع را فهمید و آنقدر عصبانی شد که مادرم را طلاق داد و زندگی ما تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفت.

بعد از تحقیقات مقدماتی، پرونده این ماجرا در دادگاه مطرح شد و در ابتدای جلسه، پدر و مادر دختر در جایگاه حاضر شدند و درخواست رسیدگی کردند. در ادامه، دختر جوان گفت که بچه را به همراه مادرم به بهزیستی بردیم و تحویل دادیم.

سپس جوان متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من این دختر را دوست داشتم و هنوز هم دوستش دارم و حتی گفته‌ام حاضرم با او ازدواج کنم اما خانواده‌اش قبول نمی‌کنند و خود دختر هم قبول نمی‌کند. من به او تجاوز نکرده‌ام و رابطه ما به خاطر علاقه‌ای بود که به او داشتم. اگر هم ثابت شود بچه مال خودم است، سرپرستی او را قبول می‌کنم.

سپس قاضی تحقیق از مسئولان بهزیستی خواست درباره کودک، اطلاعاتی به دادگاه بفرستند و آنها گفتند چند ماه قبل کودک را به زوجی سپرده‌اند و کنترل‌های انجام‌شده نشان می‌دهد این کودک وضعیت بسیار خوبی دارد و خانواده جدیدش خیلی با او مهربان هستند.

با شناسایی این خانواده مشخص شد زوجی که این کودک را به‌عنوان فرزند پذیرفته‌اند، زن و شوهری با سطح اقتصادی متوسط به بالا و بسیار خوش‌سابقه هستند.

در ادامه، پدرخوانده کودک برای ادای توضیحات به دادگاه رفت و گفت: من زمانی که این کودک را به سرپرستی قبول کردم بسیار بیمار بود و پزشکان گفته بودند زنده نمی‌ماند اما آنقدر با همسرم تلاش کردیم و او را نزد پزشکان مختلف بردیم و مشورت گرفتیم و از بچه مراقبت کردیم که حالش خوب شد و حالا بچه شیرین‌زبانی شده که به ما بسیار انس گرفته و مادرخوانده‌اش را خیلی دوست دارد. من درخواست می‌کنم بچه را از ما نگیرید و آرامش ما و کودک را به هم نزنید.

با این حال با توجه به درخواست فوتبالیست جوان آزمایشات «دی‌.ان‌.ای» روی این کودک انجام شد تا پدر واقعی‌اش شناسایی شود. وقتی آزمایشات پزشکی قانونی نشان داد پدر کودک همین فوتبالیست جوان است، قضات دادگاه او را به اتهام رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه تازیانه و دو سال تبعید محکوم کردند و کودک حاصل از این ارتباط هم با نظر دادگاه در اختیار پدرخوانده و مادرخوانده قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha