در حالی که دبیرخانه شورای اجرایی فناوری‌اطلاعات به عنوان ناظر پروژه پرونده سلامت الکترونیکی تا کنون روند اجرایی این پروژه‌ را تایید نکرده است وزیر بهداشت در افتتاح شهرک دارویی برکت از رونمایی رسمی این پروژه با حضور رییس جمهور خبر داد

رونمایی از پرونده الکترونیک سلامت بدون تایید ناظر ؟!

سلامت نیوز: در حالی که دبیرخانه شورای اجرایی فناوری‌اطلاعات به عنوان ناظر پروژه پرونده سلامت الکترونیکی تا کنون روند اجرایی این پروژه‌ را تایید نکرده است وزیر بهداشت در افتتاح شهرک دارویی برکت از رونمایی رسمی این پروژه با حضور رییس جمهور خبر داد .

به گزارش سلامت نیوز وی که پیشتر قول داده بود تا پایان بهار پرونده الکترونیک سلامت را عملیاتی کند باز هم در این مراسم بر انجام این وعده تاکید کرد.

  چند روز پیش دبیراجرایی شورای فناوری اطلاعات در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی ضمن تاکید بر عدم تایید روند اجرایی پروژٰه فوق گفت: «تا کنون به صورت مجزا برای دستکاههای متولی گزارش بررسی آنان ارائه شده و از این پس این گزارش‌ها به صورت عمومی انتشار می‌یابد.».

  رضا باقری اصل تاکید کرد که از این پس این سازمان نظارت سخت‌گیرانه‌تری را برای اجرایی شدن این پروژه ملی در دستور کار خود قرار می‌دهد و تمامی شهروندان می‌توانند نظرات خود در مورد این سامانه را از طریق تمامی شبکه‌های اجتماعی به اطلاع آنان برسانند.

اما جای تعجب اینجاست سعید نمکی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح شهرک دارویی برکت گفت روز ۲۵ خرداد ماه بطور غیررسمی از پرونده الکترونیک سلامت رونمایی کردیم و به‌زودی و رسما با حضور رئیس‌جمهوری از آن رونمایی می‌کنیم.

وی گفت : وعده داده بودم که پرونده الکترونیک سلامت را در بهار امسال عملیاتی می‌کنیم که به این وعده عمل می‌کنیم.

لازم به ذکر است تا کنون علیرغم پیگیری های سلامت نیوز هیچ کدام از مسئولین فناوری اطلاعات وزارت بهداشت حاظر به ارائه هیچ گونه جزییاتی از این پروژه ملی نشده اند !

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha