سلامت نیوز : آموزش استفاده و قرارگیری مناسب گردن و ارائه درمان ها و تمرینات مناسب، سردردهای با منشأ گردنی را بهبود می بخشد.
دکتر معروفی،متخصص فیزیوتراپی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:برخی سردردها ناشی از درگیری عروق هستند که سردردهایی مانند میگرن و اختلالات عروقی داخل مغز را ایجاد می کنند.

وی تصریح کرد:برخی از سردردها ناشی از وضعیت نامناسب قرارگیری گردن هستند که به دلایل مختلفی مانند کار طولانی با کامپیوتر و مطالعه با وضعیت اشتباه گردن ایجاد می شوند.

معروفی اظهار داشت:بطورکلی در سردردهایی که منشأ گردنی دارند؛وضعیت اشتباه گردن موجب تشدید سردردها می شود،لذا با اصلاح وضعیت اشتباه سردرد بهبود می یابد.

وی خاطرنشان کرد:اعصاب تغذیه کننده ناحیه سر به صورت اشتراک بین ناحیه فوقانی گردن فعالیت دارند که به هسته مشترکی وصل هستند که در وضعیت نامناسب گردن،این اعصاب دچار اشتباه شده و كه گاهی اوقات علت را سردرد تشخیص می دهند؛درحالی که در اصل منشأ درد گردن است.

معروفی خاطرنشان کرد:آموزش استفاده مناسب از سروگردن،جلوگیری از قرارگیری وضعیت نامناسب گردن و ارائه درمان ها و تمرینات مناسب اصول کلی درمان سردردها با منشأ گردن هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha